عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت بدنبال ایجاد شرایطی برای بهبود معیشت مرزنشینان است

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور:

دولت بدنبال ایجاد شرایطی برای بهبود معیشت مرزنشینان است

دولت بدنبال ایجاد شرایطی برای بهبود معیشت مرزنشینان است

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور فقدان معیشت درست برای مرزنشینان، فقدان ساز و کارهای لازم برای تسهیل تجارت خارجی و تامین نشدن امکانات زیرساختی برای کنترل های قانونی را از مشکلات کلان مناطق مرزی کشور ذکر کرد.

"حبیب الله حقیقی" در نشست با دستگاه های متولی گمرک و صادرات و واردات استان گلستان در ایستگاه راه آهن اینچه برون در منطقه مرزی ایران و ترکمنستان گفت: با بررسی های کارشناسی و آسیب شناسی مسائل مرزی، مشکلات فوق به عنوان مشکلات کلان این مناطق شناسایی شده است.

وی در این نشست که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیران کل مرتبط با گمرک و صادرات واردات استان گلستان برگزار شد، افزود: برای حل مشکلات مذکور، توسعه مسائل زیر ساختی، تامین و بهبود معیشت مرزنشینان و تسهیل تجارت خارجی از سوی دولت دنبال می شود.

حقیقی با بیان اینکه، مرز فرصتی مغتنم است که با تدابیر مناسب می توان از آن برای رشد و رونق اقتصادی کشور و مناطق مرزی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: تقویت امنیت مرزها، رونق تجارت خارجی و تامین معیشت مرزنشینان از جمله راهبردها و نگاه کلان جمهوری اسلامی در مناطق مرزی است.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به منظور افتتاح دو طرح در گمرک اینچه برون و بازدید از این گمرک که در حوزه جغرافیایی شهرستان گنبدکاووس واقع شده و تنها مرز خاکی استان گلستان با کشور همسایه ترکمنستان محسوب می شود، در این منطقه مرزی حضور یافته است.

 

دولت بدنبال ایجاد شرایطی برای بهبود معیشت مرزنشینان است

 

دولت بدنبال ایجاد شرایطی برای بهبود معیشت مرزنشینان است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .