عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسالت احزاب ایجاد فضای باز سیاسی در جامعه است

مدیرکل سیاسی و انتخابات:

رسالت احزاب ایجاد فضای باز سیاسی در جامعه است

رسالت احزاب ایجاد فضای باز سیاسی در جامعه است

مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری گفت: رسالت احزاب ایجاد فضای باز سیاسی در جامعه است.

"سید علی میر باقری" در دیدار با اعضاء شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، افزود: یکی از برنامه های اداره کل سیاسی، شناسایی احزاب، توانمند سازی و تسهیل روند فعالیت سیاسی آنهاست.

وی با اشاره به  فعالیت احزاب در ابتدای انقلاب، اصل تحزب در کشور را جریان مبارکی خواند و بر لزوم احترام و اعتقاد به کار حزبی تأکید کرد و شتاب متوازن در کار حزبی را یک اصل و ضرورت دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه تاکید کرد: احزاب باید متناسب با وزن سیاسی خود حرف بزنند.

میرباقری، همچنین رسالت احزاب در جامعه را ایجاد فضای باز سیاسی دانست وتوسعه سیاسی را مدل موفق اجرای اصل امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

وی در ادامه بر حمایت دولت و نمایندگان عالی دولت در ایجاد خانه احزاب استانی تأکید کرد و ضرورت اقدام فرهنگی، اعتماد سازی و سعه صدر در کار تشکیلاتی را پیش شرط موفقیت کار حزبی بیان کرد.

در ادامه این جلسه نیز ، اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به بیان معرفی اساسنامه و مرامنامه حزب پرداخته ودیدگاه حزب متبوع خود را در خصوص مسائل داخلی و خارجی کشور  مطرح کردند.

در خاتمه این جلسه غلامحسن مبینی کارشناس سیاسی اداره کل سیاسی ضمن  تبریک  تأسیس شعبه استانی حزب ندای ایرانیان، از برگزاری نشست فصلی احزاب، در آینده نزدیک خبر داد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .