عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به استفاده ازظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم

مشاور جوان استاندار:

به استفاده ازظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم

به استفاده ازظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم

مشاور جوان استاندار گلستان گفت: در فعالیت های حوزه جوانان، به ضرورت استفاده از ظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم.

علی نصیبی که در دیدار با جمعی از جوانان فعال حوزه اجتماعی شهرستان های مختلف استان سخن می گفت افزود: تا مادامی که در این منصب مسئولیت داریم می بایست بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید عمل کرده و از این رو تلاش می کنیم بر مبنای شایسته سالاری از ظرفیت هر گروهی در جای خود استفاده کنیم.

به استفاده ازظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم

 

وی خاطر نشان کرد: ملاک ما در این راستا مراجع قانونی بوده و نمی توان بر اساس سلایق شخصی و یا تشخیص های جناحی، گروه ها را از فعالیت اجتماعی و یا مشارکت در برنامه ها منع کرد.

مشاور استاندار اظهار داشت: همگرایی بین گروه ها و جریانات مختلف، اولین پیش زمینه برای حرکت استان گلستان به سوی توسعه است.

علی نصیبی گفت: مطمئناً حرکت در مسیر ایجاد حاشیه و پرداختن بیش از به اختلافات و تفاوتها، ما را از دستیابی به این هدف محروم می کند.

 

وی اظهار داشت: آنچه که بر اساس سیاست های استاندار محترم و دولت تدبیر و امید در این حوزه به عنوان اولویت برای خود معرفی کرده ایم، استفاده از ایده های کاربردی جوانان در مسیر توسعه استان است.

مشاور جوانان استاندار گفت: در این راستا سعی داریم علاوه بر دوری از حاشیه ها، از اقدامات کلیشه ای و تشریفاتی پرهیز کنیم.

علی نصیبی یادآور شد: در حال ایجاد فونداسیونی قوی برای شبکه مشاوران جوان در سطح ادارات و سازمان ها و شهرستان ها هستیم که ثمرات آن طی ماه های آینده مشخص خواهد شد.

مشاور استاندار گلستان اظهار داشت: کار در حوزه جوانان حساسیت های خاصی داشته و انتظارات و مطالبات از آن بسیار است.

به استفاده ازظرفیت های همه گروه ها اعتقاد داریم

وی گفت: این در حالی است که هیچ گونه ردیف اعتباری و... برای اجرای برنامه ها نداریم. اما با این حال بر استفاده حداکثری از ظرفیت های حداقلی اصرار داریم.

 

علی نصیبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به مقوله نقد و ارزیابی، توجه ویژه ای داشته و علاوه بر اینکه قصد داریم به صورت منظم به ارزیابی عملکرد مشاور جوان فرمانداری ها بپردازیم، علاقه داریم طی سال جاری در نشستی عمومی با حضور صاحبنظران و...، عملکرد حوزه مشاور جوان استانداری را به بوته نقد بگذاریم.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1030
  • کد خبر : 1540