عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۲۲۶سازمان مردم نهاددر گلستان وجوددارد که اکثرآنان درحوزه زنان وخانواده فعالیت می کنند

مدیرکل بانوان گلستان درافتتاحیه نشست منطقه ای سازمان های مردم نهاد :

۲۲۶سازمان مردم نهاددر گلستان وجوددارد که اکثرآنان درحوزه زنان وخانواده فعالیت می کنند

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: ۲۲۶ سازمان مردم نهاد در استان وجود دارد که اکثرآنان در حوزه زنان و خانواده مشغول به فعالیت هستند.

دکترکلثوم غفاری توران در مراسم افتتاحیه ششمین نشست منطقه ای کارگاه های آموزشی تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده گفت: ششمین نشست منطقه ای کارگاه های آموزشی تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده به صورت منطقه ای به شکل کارگاهی در استان گلستان در حال انجام است.

وی افزود: در این نشست از استان های همجوار همچون مازندران، گیلان، سمنان و گلستان حضور دارند.

غفاری توران اظهارداشت: بیش از یکصد و ۵ سازمان مردم نهاد از استان های همجوار و 55 سازمان مردم نهاد از داخل استان در این مراسم حضور پیدا کردند که هر یک از آنان نماینده تشکل غیر دولتی هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان تصریح کرد: محور این نشست تقویت رویکرد شبکه بین سازمان و سازمان ها با دولت است.

وی یادآر شد: با برگزاری ششمین نشست منطقه ای، تشکل های غیردولتی آموزش می بینند که چه طور تعامل و همکاری را در بین خود و دیگر سمن هاو دولت تقویت کنند و چگونه از حداکثر توان نیروها استفاده کنند.

غفاری توران خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت هیئات مذهبی اکنون درمجموع دو هزار و 200 سازمان های مردم نهاد در استان در حال فعالیت هستند که به جز هیئات مذهبی 226 سازمان مردم نهاد اکثرآنهادر حوزه زنان و خانواده مشغول به فعالیت می باشند.

وی اظهارداشت: اختتامیه ششمین نشست منطقه ای کارگاه های آموزشی تقویت سازمان های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده نیز روز دوشنبه (۱۴ دی) با حضورجناب آقای دکتر صادقلو استاندار گلستان ودکترمولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار می شود.

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2833
  • کد خبر : 15978