عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمع بندی معاون استاندار از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان

در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری مطرح شد:

جمع بندی معاون استاندار از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان

جمع بندی معاون استاندار از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گزارشی از سفر دو روزه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان گلستان ارائه کرد.

"علی اصغر طهماسبی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در تشریح برنامه های سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گفت: در اولین روز از سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به گلستان، جلسه شورای فرهنگ عمومی و کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان با حضور آیت الله نومفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار و حدود 170 نفر از مدیران کل، مسئولین، فعالان فرهنگی و اجتماعی و ... برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه استاندار گلستان طی سخنانی به بیان فعالیتها و عملکرد حوزه فرهنگی استان از جمله تدوین سند چشم انداز فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت و حضرت آیت الله نورمفیدی نیز مسائلی را پیرامون حوزه فرهنگ از نگاه اسلام با اشاره به دیدگاههای مقام معظم رهبری در این خصوص، بیان داشتند.

رئیس کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان تصریح کرد: شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گنبد کاووس با حضور فرماندار ویژه، امام جمعه و نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از روحانیون شیعه و سنی استان، از دیگر برنامه های سفر اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان بود.

وی افزود: نشست با فعالان فرهنگی و نمایندگان سازمانهای مردم نهاد استان، حضور و ایراد سخنرانی در خطبه های نماز جمعه شهرستانهای گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کردکوی، بازدید از اماکن فرهنگی و مذهبی استان از جمله امام زاده عبدالله گرگان، برج قابوس و امام زاده یحیی ابن زید شهرستان گنبد، بازدید از پارک موزه در حال ساخت دفاع مقدس گرگان، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان گنبد کاووس و شرکت در مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای در زورخانه پوریای ولی گرگان که با جشن گلریزان کمک به مردم غزه همراه بود، از مهمترین برنامه های سفر دو روزه اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان بود.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: در جمع بندی جلسات برگزار شده مقرر گردید موضوعات مطروحه در این دیدارها در خصوص مسائل فرهنگی استان تا حصول نتیجه از سوی طرفین پیگیری شود.

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .