عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احزاب نقش مؤثری در افزایش مشارکت حداکثری دارند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

احزاب نقش مؤثری در افزایش مشارکت حداکثری دارند

احزاب نقش مؤثری در افزایش مشارکت حداکثری دارند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت : نقش احزاب به عنوان اصحاب فرهیخته و ممتاز در هدایت جامعه بی بدیل و بی نظیر است.

"سید علی میرباقری" در همایش احزاب و توسعه سیاسی و مشارکت حداکثری افزود : احزاب باید تلاش کنند تا مردم را پای صندوق های رای بیاورند زیرا حضور پرشور مردم در انتخابات باعث افزایش اعتبار کشور در مجامع بین المللی خواهد شد.

وی یادآور شد: در دولت گذشته چندان به فعالیت احزاب و گروه ها بهاء داده نمی شد، اما با روی کار امدن دولت تدبیر و امید، به احزاب اهمیت مضاعف داده شد و فعالیت جدید خانه احزاب نمونه ای از این اقدامات است.  

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: موضوع مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است دراین دولت بصورت جدی پیگیری می شود.

میرباقری نقش احزاب را به عنوان گروه مرجع در رصد چشم انداز آینده کشورممتاز و قابل توجه دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت پس از توفیق در موضوع هسته ای و مهار تورم، بتواند رکود اقتصادی را با توجه به بحث سرمایه گذاری داخلی وخارجی حل فصل نماید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره بر ضرورت همدلی و همزبانی گفت: حال که در آستانه انتخابات مهمی در کشور هستیم منتظریم که کاندیداهای مردم معرفی شوند و یک خروجی مناسبی داشته باشد تا از دغدغه‎ها و نگرانی‎ها کمی کاسته شود و بتوانیم آن شور و نشاطی که از گذشته به دنبال آن بودیم تقویت شود و شاهد حضور مردم پای صندوق‎های رای باشیم.

میرباقری با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، کشور را از مشکلاتی که متوجه آن است مصون می‎کند، اظهار کرد: اقتدار انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی است که این مولفه باید مورد توجه باشد.

وی به فرجام برجام نیز اشاره کرد و گفت: عرصه برجام عرصه سنگینی بود که دولت در این راستا موفق عمل کرد و کارنامه درخشانی را در حیات خویش رقم زد کارنامه‎ای که عده‎ای نمی‎خواهند آن را به صورت سفید ببینند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری نقش احزاب را به عنوان گروه مرجع در رصد چشم انداز آینده کشورممتاز و قابل توجه دانست و اظهار امیدواری کرد که دولت پس از توفیق در موضوع هسته ای و مهار تورم، بتواند رکود اقتصادی را با توجه به بحث سرمایه گذاری داخلی وخارجی حل فصل نماید.

احزاب نقش مؤثری در افزایش مشارکت حداکثری دارند

 

احزاب نقش مؤثری در افزایش مشارکت حداکثری دارند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .