عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست های جوانان و مسئولان در شش شهرستان گلستان

توسط مشاوران جوان فرمانداری ها در هفته دولت انجام می شود؛

برگزاری نشست های جوانان و مسئولان در شش شهرستان گلستان

برگزاری نشست های جوانان و مسئولان در شش شهرستان گلستان

با برنامه ریزی مشاوران جوان فرمانداری ها، در هفته دولت نشست های جوانان و مسئولان در شش شهرستان استان گلستان برگزار می شود.

مشاور استاندار گلستان با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها با همکاری فرمانداری ها در شهرستان های ترکمن، گنبدکاووس، علی آباد کتول، بندرگز، رامیان و آق قلا برگزار می شود.

علی نصیبی اظهار داشت: چهارمین روز هفته دولت به نام "دولت، جوان گرایی و پیشرفت" نامگذاری شده و از این رو مشاوران جوان فرمانداری ها قصد دارند با برگزاری مراسماتی با حضور جوانان و مدیران ارشد شهرستان، زمینه تعامل دوسویه  قشر جوان و مسئولان، در جهت توسعه شهرستان و به تبع آن استان را فراهم نمایند.

وی افزود: بر این اساس با برنامه ریزی حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن، نشست جوانان آن شهرستان با حضور فرماندار و مشاور جوان استاندار روز دوشنبه سوم شهریور برگزار می شود.

مشاور جوان استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در گنبدکاووس با پیگیری مشاور جوان فرماندار، نشست جوانان فعال عرصه های مختلف شهرستان با حضور فرماندار ویژه و مسئولان شهرستانی در روز چهارشنبه پنجم شهریور برگزار می شود.

علی نصیبی گفت: با برنامه ریزی مشاور جوان فرمانداری رامیان، نشست جوانان شهرستان با حضور فرماندار و مشاور فرهنگی رسانه ای استاندار در روز چهارشنبه پنجم شهریور برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در آق قلا نیز با پیگیری مشاور جوان فرماندار، همایش جوانان با حضور فرماندار، مشاور جوان استاندار و یکی از مدیران کل استانی با عنوان "جوانان، مطالبات و انتظارات از دولت تدبیر و امید، و جوانان، بسترها و راهکارهای نقش آفرینی جمعی در روند توسعه شهرستان" در روز چهارشنبه پنجم شهریور برگزار خواهد شد.

مشاور جوان استاندار اظهار داشت: در بندرگز با پیگیری مشاور جوان فرماندار و ادارات ذیربط، نشست فرماندار با جوانان با عنوان "دولت، جوان گرایی و پیشرفت" در روز چهارشنبه پنجم شهریور برگزار می شود.

علی نصیبی افزود: در علی آباد کتول نیز با پیگیری مشاور جوان فرماندار، جشن بزرگ آرامش و امید و تجلیل از نخبگان جوان با حضور فرماندار و یکی از مقامات ارشد استانی روز چهارشنبه پنجم شهریور برگزار می شود.

وی گفت: در نشست های برگزار شده ضمن بیان برنامه ها و دیدگاه های دولت در حوزه جوانان، پیشنهادات و نظرات جوانان در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان های استان بیان می شود.

تاکنون در شش شهرستان استان گلستان، مشاوران جوان فرمانداران منصوب شده اند.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 1005
  • کد خبر : 1738