عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رای اولی ها در انتخابات هفت اسفند تمرین دموکراسی می کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

رای اولی ها در انتخابات هفت اسفند تمرین دموکراسی می کنند

رای اولی ها در انتخابات هفت اسفند تمرین دموکراسی می کنند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گستان گفت: رای اولی ها با حضور در پای صندوقهای رای در هفتم اسفند ماه تمرین دموکراسی کرده و رسالت سنگینی که برعهده دارند را به خوبی انجام دهند.

"سید علی میرباقری" در همایش رای اولی های شهرستان رامیان؛ از آنها خواست نسبت به آینده خود حساس بوده و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و با حضور در پای صندوقهای رای در هفتم اسفند ماه تمرین دموکراسی کرده و رسالت سنگینی که برعهده دارند را به خوبی انجام دهند.

وی، مدل حکومتی کشورمان را جمهوری اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی دارای دو وجه مردم و اسلام است.

میرباقری اظهار کرد: امام (ره) با مطرح کردن جمهوری اسلامی مردم را در سرنوشت سیاسی خود سهیم کرد و مردم در روز 12 فروردین 58 با 98.2 درصد رای به جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی، قالب اسلام بوده و شکل حکومت، جمهوری است و مردم در این شکل از حکومت، حاکمان را تعیین کرده تا برای رسیدن به آرمانهایشان مسیرها را تبیین نمایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه به بیان برخی از ویژگیهای کاندیدای اصلح پرداخت و از رای اولی ها خواست تا نماینده ای را انتخاب نمایند که آگاه به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده و درک درستی از مسائل روز جامعه داشته باشد تا با نگاهی درست، قوانینی جامع را برای کشور تصویب نمایند، چرا که اگر قوانین تصویب شده جامع و کامل نباشد به مرور دارای دافعه خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: کاندیدایی باید انتخاب شود که در عین داشتن استقلال در کنار قوه مجریه تسهیل گر بوده و به خواست مردم توجه نماید و دارای بداخلاقیهای انتخاباتی نباشد.

رای اولی ها در انتخابات هفت اسفند تمرین دموکراسی می کنند

رای اولی ها در انتخابات هفت اسفند تمرین دموکراسی می کنند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .