عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 4 هزار برنامه در گرامیداشت روز زن و مقام مادر در استان برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

بیش از 4 هزار برنامه در گرامیداشت روز زن و مقام مادر در استان برگزار می شود

  بیش از 4 هزار برنامه در گرامیداشت روز زن و مقام مادر در استان برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و رئیس کمیته گرامیداشت هفته زن و مقام مادر استان گفت: بر اساس گزارش هایی که تاکنون به دفتررسیده بیش از 4 هزار برنامه همزمان با میلاد مبارک حضرت زهرا (س) وگرامیداشت روز زن و مقام مادر ,با همکاری دستگاه های اداری و اجرایی استان برگزار خواهد شد.

کلثوم غفاری توران درجلسه گروه کاری مناسبت‌ها که در راستای گرامیداشت هفته زن برگزار شد افزود: برگزاری نشست های تخصصی، راه اندازی نمایشگاه های صنایع دستی و توانمندی های بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان بانوان در برخی از بیمارستان ها و شهرستانها و موارد متعدد دیگرازبرنامه های قابل اجرای هفته گرامیداشت مقام زن در گلستان است.

 غفاری دربخش دیگری ازسخنانش با اشاره به شخصیت بزگوار حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ما باید از وجود مقدس و مبارک حضرت فاطمه (س) به عنوان بهترین نمونه زن مسلمان بهره ببریم.

وی افزود: باید به شکل توصیه‌ای و تبلیغی شخصیت آن حضرت را برای جامعه جهانی معرفی و عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا (س) از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی است، تصریح کرد: از ابتدای زندگی حضرت فاطمه(س) که مصادف با رسالت حضرت نبی اکرم (ص) بود، ایشان وارد جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های پیامبراکرم (ص) تبلیغ دین اسلام در جامعه بود که مبارزه با بت پرستی قسمتی از آن بود.

غفاری افزود: مبارزه با عقاید دوران جاهلیت که دختران را زنده به گور می‌کردند و داشتن دختر را عیب می‌دانستند بخش دیگری از مبارزات آن حضرت بود.

وی در پایان به یاد واره 13 شهید زن استان اشاره نموده و از کارشناسان و مشاورین خواستند که برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن این یاد واره حداکثر تلاش خود را مصروف دارند .

شایان ذکر است : یاد واره شهدای زن ذیل یاد واره بزرگداشت 4000 شهید استان در 20 بهمن 94 با سخنرانی خانم دکتر مریم مجتهد زاده , رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 بیش از 4 هزار برنامه در گرامیداشت روز زن و مقام مادر در استان برگزار می شود

  بیش از 4 هزار برنامه در گرامیداشت روز زن و مقام مادر در استان برگزار می شود

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 835
  • کد خبر : 18500