عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حراستها بايد مستقل از جريانات سياسي عمل كنند


حراستها بايد مستقل از جريانات سياسي عمل كنند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گلستان گفت: حراستها به عنوان مغز هر تشكيلاتي بايد مستقل از جريانات و دسته بندي هاي سياسي عمل كنند.

"علي اصغر طهماسبي" در جلسه هم انديشي حراستهاي فرمانداريها، شهرداريها و واحد هاي تابعه استان اظهار داشت: همه شما داراي حق انتخاب و سليقه هاي سياسي هستيد، اما در محيط كار حراست نبايد اين نگاه سليقه اي دخيل در كارها قرار بگيرد.
وي ادامه داد: حراستها وظيفه حفظ و حراست از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را برعهده دارند و بايد نگاهها در اين حوزه كلي و در چهارچوب اهداف نظام باشد.
معاون سياسی، امنيتي و اجتماعي استاندار با تأكيد بر نگاه پيشگيرانه در حوزه حراست خاطر نشان كرد: تشخيص وجلوگيري از نفوذ آفتها به داخل سيستم كه مي تواند شامل مسائل اخلاقي ، اقتصادي و ... باشد از مهمترين وظايف حراستها است.
وي در ادامه صيانت از همكاران پيرامون آسيبها و تهديدها، حفاظت از اسناد، تجهيزات و امكانات و احقاق حقوق كاركنان مجموعه را از ديگر وظايف و رسالتهاي حراست در دستگاههاي اجرايي و نهادها برشمرد.
طهماسبي با بيان اينكه حراستها نبايد در سيستم ايجاد نارضايتي كنند، تأكيد كرد: همواره سعي كنيد تا با امر به معروف، گفتگو و مسامحه تا جايي كه امكان دارد كارها را به پيش ببريد.
وي افزود: دفاع از ارباب رجوع و شهروندان هم بايد در كنار دفاع از سازمان، به عنوان بال توازن در دستور كار حراستها قرار داشته باشد.
معاون سياسي امنيتي استاندار با تأكيد بر پيچيدگي فعاليتهاي مجازي و جنگ سايبري دشمن گفت: در اين شرايط شما حراستها وظيفه سنگيني را بر عهده داريد و بايد خودتان را با علم، دانش و فن آوريهاي روز مسلح كنيد.
وي در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: در طول اين ۳۵ سالي كه از عمر انقلاب اسلامي مي گذرد، موفقيتها و پيروزيهاي ارزشمندي نصيب نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است كه در بعد سياسي مي توانيم با جرأت بگوييم كه يكي از موفقترين كشورهاي جهان بوده ايم.
طهماسبي يادآور شد: با وجود تمام دشمني ها و هجمه اي كه در طول اين سالها به پيكره نظام و كشور وارد شده است، جمهوري اسلامي امروز در قله عزت و افتخار قرار دارد و به عنوان يك كشور تأثير گذار در منطقه و جهان شناخته شده است.
وي بيان كرد: شك نداشته باشيد كه هر نظامي غير از نظام مقدس جمهوري اسلامي با اينهمه هجمه، دشمني و فشارهاي اقتصادي روبرو مي شد به ورطه سقوط مي افتاد حال آنكه نمونه هاي بسياري از سقوط و دگرديسي در نظامهاي ديگر كشورها را طي اين سالها ديده و شنيده ايم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خاطرنشان كرد: در دهه ۶۰ نظام نوپاي جمهوري اسلامي درگير ۸ سال جنگ نابرابر با دشمن تا بن دندان مسلح و مورد پشتيباني دولتهاي غربي و شرقي شد، اما به لطف ايمان و اراده راسخ اين ملت، دشمنان ما نتوانستند كاري از پيش ببرند و از آن پس جنگ ديگري را عليه ما براه انداختند با اين تفاوت كه اين يك جنگ، رودر رو نيست بلكه يك تهاجم فرهنگي عظيم است.
وي ادامه داد: امروز دشمنان ما با فعالسازي و پشتيباني مالي و معنوي خود بيش از هزار شبكه ماهواره اي، راديوهاي فارسي زبان و وبسايتهاي خبري و تحليلي را بر عليه ما فعال كرده اند و اين جنگ نرمي كه در جريان است به مراتب سخت تر و سنگين تر از نبرد مستقيم و نظامي مي باشد.
طهماسبي اذعان داشت: اگر خداي نكرده در حوزه هاي رسانه اي، فرهنگي و ... غفلتي صورت بگيرد، دشمن در كمترين زمان ممكن مي تواند مخرب ترين اثرات را بر ذهن و روان جوان ما وارد كند.
وي در پايان تأكيد كرد: برخي از اختلافات سليقه اي و سياسي مربوط به درون خانواده جمهوري اسلامي است و مسئولان بايد آگاه باشند كه خداي نكرده اين اختلافات سليقه اي كه به زعم رهبر معظم انقلاب طبيعي است و در همه نظامهاي سياسي وجود دارد، به منازعات داخلي نينجامد.


تأیید کننده خبر : احسان قریب
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1490
  • کد خبر : 186