عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل بانوان و خانواده استانداری با فرماندار کردکوی


نشست مدیرکل بانوان و خانواده استانداری با فرماندار کردکوی

فعالیت های کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان کردکوی طی جلسه ای با حضور دکتر غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استان ، مجتبی جمالی فرماندار کردکوی ، محمد روحانی فر بخشدار و خانم عقیلی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و تنی چند از کارشناسان حوزه زنان و خانواده استانداری و فرمانداری کردکوی و مدیران ادارات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان در این جلسه توجه به ظرفیت های زنان در بخش های مختلف و تلاش در راستای توانمند نمودن آنان را بسیار ارشمند و اثربخش خواند .

دکتر کلثوم غفاری توران شناسایی بانوان فارغ التحصیل در رشته های پژوهشی و بررسی آسیب های اجتماعی و همکاری آنان را درحل مشکلات اجتماعی در جامعه مفید برشمرد و هم سو و هماهنگ نمودن فعالیت های ادارات مختلف را از راهکارهای اساسی برای رسیدن به موفقیت دانست .

وی همچنین هموار نمودن راه برای بانوان کارآفرین را با حذف بوروکراسی زائد اداری در ایجاد اشتغال و کارآفرینی و در نهایت رسیدن به اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.

در ادامه فرماندار کردکوی،ضمن تشکر از حضور دکتر غفاری مدیر کل بانوان و خانواده و هیئت همراه ایشان گفت : همه ی تلاش ما کمک به ایجاد انگیزه و حمایت از کسانی است که می خواهند در عرصه اقتصادی بویژه اقتصاد مقاومتی گام بردارند و نگاه ما در این بین برای بانوان بدلیل فرصت های مشاغل خرد و خانگی خاص تر می باشد .

مجتبی جمالی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه زنان و خانواده شهرستان گفت : یکی از مشکلات ما در حوزه آسیب های اجتماعی و یا بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی متأسفانه نداشتن یک متولی واحد است که این امر در ادامه هماهنگی و همکاری بین دستگاه ها را با مشکل مواجه می کند .

درپایان این نشست خانم اورسجی ، کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری به ارائه گزارشی از فعالیت های گروه های کاری اشتغال و آسیب های اجتماعی حوزه زنان و خانواده شهرستان پرداخت

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1652
  • کد خبر : 25723