عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمار رسمی مربوط به وسعت مناطق حاشیه در استان 405 هکتار است


آمار رسمی مربوط به وسعت مناطق حاشیه در استان 405 هکتار است

آمار رسمی مربوط به وسعت مناطق حاشیه در استان 405 هکتار است

 جلسه ای با موضوع احصاء برنامه ها و اقدامات انجام شده برای کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی  در مناطق حاشیه و سکونت گاههای غیر رسمی در سطح استان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در محل دفتر معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار و با ریاست چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی تشکیل گردید .

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی در این جلسه ضمن اعلام آمار رسمی مربوط به وسعت مناطق حاشیه در استان را 405 هکتار اعلام کرد: مطابق مستندات، این وسعت  عملاً دو و نیم برابر میزان رسمی اعلام شده است.

چراغعلی ضمن تبیین اهمیت موضوع آسیبهای اجتماعی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی و دستور اکید ایشان مبنی بر تلاش مضاعف و اقدامات جدی تر در زمینه کاهش آسیبها از دستگاههای خواسته شد اقدامات خود در موضوعات مطروحه و همچنین میزان اعتبارات صرف شده  در سطح استان احصاء و جهت ارائه به وزارت کشور اعلام نمایند .

وی به ابلاغ  اعتبار استانی در خصوص تملک دارائی های سرمایه ای از سوی وزارت کشور با توجه به معیارهای جمعیت ، وسعت مناطق حاشیه نشین ، تراکم ساکنین در مناطق حاشیه و .... اشاره داشتند توجه به اهمیت موضوع در کمترین بازه زمانی نسبت به تعیین پروژه های اولویت دار و جزئیات آنها از نگاه سازمانی خود اقدام نمایند.


ارسال کننده خبر : اداره کل امور اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ejtemee
  • بازدید : 755
  • کد خبر : 25729