عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به روز رسانی عناصر تقسیمات کشوری ضروری است

مدیرکل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری :

به روز رسانی عناصر تقسیمات کشوری ضروری است

به روز رسانی عناصر تقسیمات کشوری ضروری است

نشست آموزشی و توجیهی کدگذاری واحدها و تقسیمات کشوری با حضور مدیران کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری هفت استان کشور و کارشناسان استانها در محل سازمان همیاری ها استانداری گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه "سید علی میرباقری" وزارت کشور را مسؤل تعیین علایم اختصاصی و اختصاری و کد گذاری مربوط به روستاها و شهرها دانست و بر لزوم به روز رسانی فهرست عناصر تقسیمات کشوری تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در دولت گذشته در حوزه تقسیمات کشوری رابطه صف و ستاد تضعیف شد که در این دولت تلاش می شود این رابطه تقویت شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با تشریح وضعیت تقسیمات کشوری استان گلستان، مشکل آب؛ خشکسالی و تغییر شرایط اقلیمی را مشکلات حوزه تقسیمات خواند.

وی تنوع قومی موجود در استان را با تدابیر نماینده محترم ولی فقیه یک فرصت برای توسعه استان دانست و خواستار همکاری همه دستگاههای اجرایی استان برای موضوعات مربوط به تقسیمات کشوری شد.

در ادامه این جلسه سرکار خانم عاملی نماینده وزارت کشور، آخرین وضعیت سامانه کد گذاری و تقسیمات کشوری را تشریح کرد و مدیران کل سیاسی استانها به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

به روز رسانی عناصر تقسیمات کشوری ضروری است

به روز رسانی عناصر تقسیمات کشوری ضروری است


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .