عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشگاهها کرسی های آزاد اندیشی را در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرایی نمایند

مدیرکل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری:

دانشگاهها کرسی های آزاد اندیشی را در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرایی نمایند

دانشگاهها کرسی های آزاد اندیشی را در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرایی نمایند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: رؤسای دانشگاهها برنامه کرسی های آزاد اندیشی را در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرایی نمایند.

در ششمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رؤسا و معاونین دانشجویی و اعضای کمیسیون دانشجویی شورای تامین برگزار شد، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با تسلیت اربعین حسینی و یادآوری رحلت پیامبر اکرم، فلسفه بعثت پیامبر را گشودن غل و زنجیر تعصب و تحجر بر افکار بشر دانست تا برای انسانها پنجره ای برای حقایق باز شود.

"سید علی میرباقری" اظهار کرد تلاش دانشگاهها باید حرکت در مسیر بعثت انبیا یعنی روشن بینی و حقیقت خواهی باشد.

دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان از روسای دانشگاهها خواست؛ با نگاه آسیب شناسی فضای لازم را در جهت آگاهی بخشی و اجرای کرسی های آزاد اندیشی معمول دارند.

میرباقری با تاکید بر آیین نامه فعالیت تشکلهای دانشجویی شورای انقلاب فرهنگی از اعضای هیات نظارت دانشگاهها خواست؛ حواشی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها را با ساز و کار درون دانشگاهی مدیریت کرده و بانک اطلاعات تشکلهای سیاسی دانشگاههای استان و برنامه های سیاسی تشکلها به دبیرخانه کمیسیون دانشجویی ارسال گردد.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات سه ساله دکتر برزعلی در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان؛ دکتر دهقانی بعنوان رییس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان معرفی شد.

دانشگاهها کرسی های آزاد اندیشی را در راستای منویات مقام معظم رهبری اجرایی نمایند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .