عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نرخ بیکاری در گلستان راستی‎آزمایی شود

سرپرست معاونت برنامه ریزی استاندار:

نرخ بیکاری در گلستان راستی‎آزمایی شود

نرخ بیکاری در گلستان راستی‎آزمایی شود

علی مرگدری با بیان اینکه منابع مالی زیادی برای تدوین سند اشتغال و توسعه سرمایه‎گذاری استان صرف شده است، خواستار راستی‎آزمایی نرخ بیکاری در استان شد.

علی مرگدری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: اگر منابع مالی در بخش تهیه سند اشتغال و توسعه سرمایه‎گذاری به درستی مدیریت می‎شد شاهد تاثیر مناسبی در این حوزه بودیم.
وی به چهار اصل اساسی که مدیران دستگاه‎های اجرایی باید نسبت به آن پایبند باشند، اشاره کرد و افزود: مباحث در جلسات شورای استان باید از جامعیت لازم برخوردار باشد، همگرایی با سایر فعالیت‎های لحاظ شود و نتیجه‎گرایی و اثربخشی آن نیز مدنظر قرار بگیرد.
سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان در خصوص بودجه سال 1393 تصریح کرد: این روزها بودجه سال 1393 در حال طرح و پیگیری است که استاندار گلستان در این راستا زحمات مجدانه‎ای داشتند.
مرگدری با بیان اینکه هر یک از دستگاه‎های اجرایی استان باید جدیت لازم را در پیگیری منابع داشته باشند، یادآور شد: در این راستا دستگاه‎ها باید هر 15 روز یک‌بار گزارش و نتایج پیگیری خود را به استانداری ارائه دهند.
وی تاکید کرد: پیگیری هر یک از دستگاه‎های اجرایی در زمینه بودجه و منابع سال 1393 می‎تواند بخشی از تألم‌های موجود گلستان را مرهم باشد.
سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان با بیان اینکه همه دستگاه‎ها در راستای پیگیری بودجه باید جدیت کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در منابع مالی مضیقه‎هایی وجود دارد همه دستگاه‎های اجرایی در این زمینه کمک کنند و در راستای سند چشم‎انداز، سند برنامه و اینکه اکنون در کدام قسمت برنامه قرار داریم، برنامه‎ریزی و حرکت کنند.
مرگدری گفت: اولویت مسئولان در جذب منابع باید پاسخگویی در حل مسائل و مشکلات استان باشد که این مهم درایت و پیگیری مسئولان را می‎طلبد بنابراین همه توجه‌ها باید بر رفع مشکلات و خواسته‎های مردمی باشد.
وی همفکری و تعامل جمعی را یک ضرورت مهم خواند و بیان داشت: بودجه سال 1393 باید بر اساس خرد جمعی تصمیم‎گیری شود.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1293
  • کد خبر : 297