عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان باید در تمامی امور کمک یار دولت باشند


دانشجویان باید در تمامی امور کمک یار دولت باشند

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : دانشجویان ما باید در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... در راه سازندگی ایران اسلامی ، در کنار دولت باشند.

"علی اصغر طهماسبی " در آیینی که به مناسبت روز دانشجو در سالن خلیج فارس دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان برگزار شد اظهار داشت : قطعاً پیش برد اهداف و فعالیتهای دولت تدبیر و امید بدون حضور شما داشجویان و نیروی جوان کشور ، دور از انتظار خواهد بود و شما در هر شرایطی خود را کمک یار دولت بدانید.
وی تصریح کرد: امروز نگاه جدیدی در کشور بوجود آمده که این نگاه حاصل حضور درخشان و فراوان شما دانشجویان و جوانان در کنار سایر ملت ایران است که در خرداد ماه سال ۹۲ تجلی پیدا کرده و فرزند برومند این انقلاب ، دکتر "حسن روحانی" با آرای شما عزیزان به عنوان ریاست جمهوری ، ایران اسلامی برگزیده شد.
معاون استاندار یادآور شد : شما دانشجویان با حضور چشمگیر و فراوان خود در عرصه انتخابات خرداد ۹۲ نقش بسزایی در تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری داشتید و این حضور درخشانتان مایه مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
طهماسبی در ادامه کثرت ، وحدت و گفتمان را سه پارادوکس اساسی در سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد : کثرت را مردم در انتخابات سال ۹۲ به منصه ظهور رساندند و وحدت هم که در تمامی فعالیتهای دولت تدبیر و امید به عنوان یک رویکرد و اصل اساسی مطرح است.
وی افزود : در بحث گفتمان دولت تدبیر و امید با نگاه اعتدال ، گفتگوهای خود را با کشورهای ۱+۵ آغاز کرد که به لطف الهی این گفتگوها در چهارچوب حق مسلم هسته ای ملت ایران ، پس از سالها به توافقات مثبتی انجامید و حال نوبت استکبار جهانی است که به تعهدات خود در قبال ملت ایران و حقی که سالها از این مردم ستانده شده است ، عمل کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه سیاستمدار یک دانشجوی همیشگی است تأکید کرد : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مبدل به یکی از سیاسی ترین دانشگاههای کشور گردید و تحرکات مثبت زیادی در قالب تشکلهای سیاسی در این دانشگاه شکل گرفته است .
وی در پایان اظهار داشت : مسئولین دانشگاه همواره با نگاه مثبت و تعاملی که با تشکلهای سیاسی دانشجویی داشته اند فضا را به گونه ای مدیریت کرده اند که دانشجویان بتوانند مطالبات و نظرات خود را به گوش مسئولان برسانند و در نتیجه ، تعامل بین مسئولین و دانشجویان منجر به پیشرفت و آبادانی در حوزه های مختلف استان و کشور گردد.
دراین مراسم "محمد تقی بسطامی" رابط استاندار در امور جوانان پیام دکتر صادقلو استاندارگلستان  به مناسبت 16 آذر را قرائت کرد.
همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار و همراهان در پایان این مراسم به مقام شهید گمنام واقع در مرکز دانشگاه پردیس منابع طبیعی گرگان ادای احترام کردند.


تأیید کننده خبر : ghaeni
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1362
  • کد خبر : 298