عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره کل امور اجتماعی برگزار شد


نشست تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره کل امور اجتماعی برگزار شد

نشست تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره کل امور اجتماعی برگزار شد

در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مدیرکل، معاون و کارشناسان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تقدیر صورت گرفت.

"علی اصغر طهماسبی" در این نشست طی سخنانی گفت: در سند جامع امنیتی استان از 29 اولویت دسته بندی شده، اولویت اول ما در حوزه آسیب های اجتماعی شامل؛ اعتیاد، حاشیه نشینی و سکونت گاههای غیر مجاز، تکدی گری، طلاق و ... است که همه این موضوعات در حوزه فعالیتی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری می باشد.

وی تصریح کرد: اگر شما آسیب های اجتماعی را دشمن فرض کنید، دور تا دور شما را همین آسیب ها فرا گرفته و شما در خط مقدم مقابله با این دشمن قرار دارید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با توجه به تعدد وظایف اداره کل امور اجتماعی در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی در استانداری جدا از وظیفه خطیر خود در قبال آسیب های اجتماعی در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی، سازمان های مردم نهاد، بیماریهای خاص، اوقات فراغت، ساماندهی سواحل و ... وظیفه مند است و این وظیفه مندی مسئولیت کارشناسان این اداره کل را سنگین تر از سایر حوزه ها می نماید.

طهماسبی با تأکید بر فعالیت و پویایی کارشناسان این اداره کل، بیان کرد: ما در استانداری گلستان به عنوان یک دستگاه حاکمیتی وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر امور را داریم و از شما انتظار داریم در حوزه کاری خود نظارت بر فعالیت دستگاهها را فراموش نکنید.

وی همچنین تدوین بانک اطلاعاتی اداره کل امور اجتماعی را از ضروریات این حوزه عنوان کرد و افزود: ما سه سال پیگیر این موضوع بودیم و این سامانه نرم افزاری که در برگیرنده اطلاعات ادارات کل زیرمجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی است هم اکنون در حال راه اندازی در مراحل پایانی است.

نشست تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره کل امور اجتماعی برگزار شد

نشست تقدیر و تشکر از کارشناسان اداره کل امور اجتماعی برگزار شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .