عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح تاب آوری زنان، توانمندسازی گروه های درمعرض خطر گلستان برگزار می شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

طرح تاب آوری زنان، توانمندسازی گروه های درمعرض خطر گلستان برگزار می شود

طرح تاب آوری زنان، توانمندسازی گروه های درمعرض خطر گلستان برگزار می شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح تاب آوری زنان و توانمندسازی گروه های در معرض خطر برای کنترل رفتارهای پرخطر در حوزه خانواده ها و کودکان در شهرهای استان برگزار می شود.

کلثوم غفاری اظهار کرد: برای اجرای این طرح، 20 تشکل فعال در حوزه های اجتماعی و بهداشت و روان با فراگیری آموزش های لازم برای برگزاری این دوره ها در شهرهای استان آماده می شوند.

وی بیان کرد: ارتقای آگاهی و سطح سلامت روانی ،جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده ها ،افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی ،تعارضات خانوادگی و زناشویی ،توسعه مشارکت در امور شهری ، ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

به گفته وی؛ در این طرح 375 نفر از اعضای خانوارهای استان مهارت های زندگی از جمله خودآگاهی ،برقراری ارتباط موثر ، کنترل خشم ،پیشگیری از نزاع دسته جمعی ،مقابله با استرس و تفکر خلاق را فرا خواهند گرفت.

غفاری ادامه داد: ساکنین مناطق آسیب خیز شهرهای استان جامعه هدف برگزاری این طرح و کارگاه آموزشی هستند که امیدواریم در پایان آن شاهد دست یابی حداکثری به اهداف پیش بینی شده باشیم.

وی گفت: اجرای کامل طرح تاب آوری زنان نه تنها موجب افزایش قدرت تحمل و سازگاری بانوان در برخورد با مشکلات می شود بلکه حفظ سلامت روانی و ارتقا آن را نیز به همراه خواهد داشت.

طرح تاب آوری زنان، توانمندسازی گروه های درمعرض خطر گلستان برگزار می شود

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 742
  • کد خبر : 31521