عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با متخلفین در شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری در بازدید از شهرداری وشورای اسلامی شهر کردکوی؛

با متخلفین در شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

با متخلفین در شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

در راستای قانون شهرداری ها و برای بررسی عملکرد شهرداری ها، تیمی متشکل از مدیرکل و کارشناسان و متخصصان حوزه دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان روز شنبه از شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی بازدید کردند.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری با توجه به نتیجه بازرسی هیئت کارشناسی مذکور ؛ تذکرات لازم را در خصوص رعایت موارد قانونی در انجام وظایف به پرسنل شهرداری داد و تاکید کرد ؛ قطعا با متخلفین در کلیه شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

محمد حمیدی گفت: در این بازرسی، فعالیت های عمرانی، خدماتی، اداری، مالی و پرسنلی این شهرداری ها مورد ارزیابی و همچنین از شوراهای اسلامی شهر کردکوی بازدید و اقدامات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری همچنین در این بازدید بر ارزیابی تمام شهرداریهای استان تاکید و هدف از این بازدید را بررسی مشکلات موجود در سطح شهر و شهرداری و تعیین راهکارهای مناسب برای برطرف کردن آنها اعلام کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه تذکرات به شورای اسلامی شهر کردکوی درخصوص نظارت ضعیف بر عملکرد شهرداری و کوتاهی در تصویب بودجه سال جاری شهرداری ؛ تاکید کرد که در اسرع وقت بودجه شهرداری با مبانی کارشناسی تصویب و ابلاغ گردد و در غیر اینصورت قطعا برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

با متخلفین در شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

 

با متخلفین در شهرداریها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 33862