عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه گروه کاری کودک در دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده گلستان تشکیل شد


دومین جلسه گروه کاری کودک در دفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده گلستان تشکیل شد


 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت ایجاد مرجع ملی حقوق کودک و دستاوردهای حاصله گفت: مرجع ملی حمایت از حقوق کودک در سال 94 به دفاتر امور بانوان و خانواده استانها ابلاغ شد واین دفتر بلافاصله پس از دریافت ابلاغیه مربوطه نسبت به طرح موضوع در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان و تشکیل جلسات گروه کاری کاری کودک در استان و فرمانداریهای تابعه استان اقدام نمود.

کلثوم غفاری توران در دومین جلسه گروه کاری کودک با موضوع بحث و بررسی درخصوص کمیته های ذیل کارگروه متناظر استانی مرجع ملی حقوق کودک افزود : استانداری گلستان در سال 96 میزبان دست اندرکاران مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک کشور بود که در این جلسه پس از بحث و بررسی، " برنامه عمل جامع حقوق کودک" تشریح و ابلاغ شد.

گفتنی است در دومین جلسه گروه کاری کودک مقرر شد4 کمیته استانی با عناوین کمیته پایش و ارزیابی با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی استان ، کمیته حقوقی و قضایی با مسئولیت دادگستری استان ، کمیته آموزش و اطلاع رسانی با مسئولیت آموزش و پرورش استان و کمیته حمایتی و هماهنگی با مسئولیت سازمان برنامه وبودجه در استان تشکیل و راه اندازی گردد.

دومین جلسه گروه کاری کودک با موضوع بحث و بررسی درخصوص کمیته های ذیل کارگروه متناظر استانی مرجع ملی حقوق کودک دردفتر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تشکیل شد.



 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 637
  • کد خبر : 38029