عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبیر شورای اقامه نماز استانداری گلستان معرفی شد

در مراسمی با حضور مشاور وزیر کشور در امور فرهنگی؛

دبیر شورای اقامه نماز استانداری گلستان معرفی شد

 دبیر شورای اقامه نماز استانداری گلستان معرفی شد

 در جلسه شورای اقامه نماز استانداری که با حضور حجت الاسلام قربان لو مشاور وزیر کشور در امور فرهنگی برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله سید اسماعیل عمادی، محمد رضا نوروزی بعنوان دبیر شورای اقامه نماز استانداری معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، در راستای اجرای دستورالعمل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در خصوص برنامه های تدوینی در قالب توافقنامه منعقد شده فی مابین وزارت کشور و ستاد اقامه نماز،  جلسه شورای اقامه نماز استانداری با حضور حجت الاسلام دکتر قربان لو مشاور وزیر کشور در امور فرهنگی، ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری  و محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.
ربیعی در ابتدای جلسه، ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از برگزاری اجلاس استانی نماز طی سالهای 1394 و 1395 در شهرستانهای گنبد کاووس و مینودشت که با حضور مظفر، مشاور حجت الاسلام قرائتی انجام گردیده، پرداخت .
وی همچنین از همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در برگزاری اجلاس باشکوه استانی تشکر و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری بتوانیم از استانهای پیشرو در برگزاری اجلاس استانی باشیم .
در ادامه حجت الاسلام قربان لو به ضرروت داشتن دغدغه لازم در امر اقامه نماز در بین مدیران و کارکنان دستگاههای دولتی تاکید نموده و اظهار داشت: که انجام کارهای دلی بهتر از کارهای بخشنامه ای است .
وی در خصوص داشتن این اعتقاد که نماز بهترین کمک کار انسان در امور مختلف زندگی است ،بیان داشت: توصیه به خشوع و فروتنی در رفتارهای اجتماعی بهترین روش جهت ارتقای سطح اجرای اقامه نماز در دستگاههای دولتی است .
دکتر قربان لو ،توجه به مسئله بودجه فرهنگی و تامین اعتبار لازم در امر شورای اقامه نماز با همکاری استاندار محترم را اولین راه حل دانسته  و جهت همکاری در امر بودجه فرهنگی از طریق وزارت و وزیر محترم  کشور  و همچنین پیش بینی پست سازمانی شورای اقامه نماز  در ساختار تشکیلات استانداریها  اعلام آمادگی کرد .
در این جلسه، محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام زنگانه مشاور استاندار در امور فرهنگی و چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نماینده حقوق شهروندی وزارت کشور در استان به ارائه گزارش از حوزه کاری  خود در خصوص امور فرهنگی و ترویج امر نماز و حقوق شهروندی پرداختند.
لازم به ذکر است؛ محمد رضا نوروزی، کارشناس تشکیلات دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری است.

 دبیر شورای اقامه نماز استانداری گلستان معرفی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 980
  • کد خبر : 38791