عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع)


پیام تبریک مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع)

پیام تبریک مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع)

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان به مناسبت میلاد حضرت عیسی(ع) پیامی صادر کرد و این روز بزرگ را به تمامی مسیحیان جهان و پیروان ادیان الهی و بویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
 
 

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان
«و (به یاد آورید) هنگامى را که عیسى بن مریم گفت: «اى بنى اسرائیل! من فرستاده ی خدا به سوى شما هستم در حالى که تصدیق‏ کننده ی کتابى که قبل از من فرستاده شده [تورات‏] مى‏ باشم و بشارت‏ دهنده به رسولى که بعد از من مى‏ آید و نام او احمد است » آیه ۶ سوره صف
در روزگاری که صلح و آشتی، برابری و برادری، انسانیت و نوع دوستی در بسیاری از نقاط جهان جای خود را به برتری طلبی، استثمار، جنگ و خونریزی داده است، پرداختن به سیره و دستورات انسان ساز پیامبران الهی و بویژه پیامبران اولوالعزم، علیهم الصلوة و السلام، ضرورت جامعه ی انسانی و غفلت از آن فاجعه ای است غیر قابل جبران.
بدین منظور در آستانه ی میلاد مسعود پیامبر مهر و دوستی، حضرت عیسی بن مریم، بشارت دهنده ی بعثت پیامبر خاتم(ص) فرصت را غنیمت شمرده ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی مسیحیان جهان و پیروان ادیان الهی و بویژه هموطنان عزیز مسیحی، آرزومندم ابتدا خود سیره ی معصومین و پیامبران (ع) را سرلوحه ی اعمال و رفتار خود قرار دهیم و سپس در راه آگاه سازی جامعه و امر به معروف و نهی از منکر تلاش نماییم.
باشد که در سایه ی عمل به دستورات انسان ساز پیامبران عظیم الشأن الهی شاهد جهانی سالم، پاک و عاری از حق کشی و خشونت باشیم.


کلثوم غفاری توران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 40613