عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر است

معاون برنامه ریزی استاندار:

اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر است

 

 معاون برنامه ریزی استانداری گلستان در دیدار با مسئولان کمیته امداد کشور گفت: اقدامات کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی قابل تقدیر می باشد و در این مسیر تلاش های بسیاری انجام شده است.

 به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ، علی مرگدری در دیدار با ولیئی معاون اداری مالی و بوجار دستیار خودکفایی و اشتغال ومسئولان کمیته امداد گلستان از خدمات این نهاد قدر دانی کرد و اظهار داشت: کارهای بسیار زیبایی در کمیته امداد انجام شده و به جای اینکه به مددجویان ماهی دهند ماهی گرفتن را به آنها آموخته است تا این خانواده ها به استقلال اقتصادی دست یابند.

 وی تصریح کرد: این نهاد در راستای ایجاد مشاغل خرد و خانگی اقدامات بسیاری را در سطح روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر انجام داده اما امروزه برخی مشکلات در چرخه تسهیلات بانکی وجود دارد که با رفع آن می توان در ایجاد اشتغال افراد بیکار و نیازمند گام های بسیار موثری برداشت.

 مرگدری بیان داشت: بانک ها مکلف هستند به وظایفی که برای آنها تعیین شده عمل کنند و منابع بانکی را برای رفع محرومیت و کمک به نیازمندان هزینه کنند.

 وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد به سمت توانمند سازی خانواده ها افزود: رویکرد ما همان رویکردی است که امروز کمیته امداد به آن سمت حرکت کرده و تمام توان خویش را بکار خواهیم بست تا با ایجاد اشتغال حتی مشاغل خانگی به این رویکرد که بسیار ارزشمند است جامعه عمل بپوشانیم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1081
  • کد خبر : 4112