عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» در گرگان برگزار می شود

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان گلستان:

نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» در گرگان برگزار می شود

 

نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» در گرگان برگزار می شود

رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان صبح امروز در دومین جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» از 14الی 18بهمن در گرگان خبر داد.

کلثوم غفاری توران گفت:مراسم افتتاحیه نمایشگاه مذکور با حضور دکتر ابتکار معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده چهاردهم بهمن برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از بانوان کارآفرین، معرفی مشاغل خانگی به جامعه و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر بانوان در فرآیند توسعه ی کشور یاد کرد و گفت: مشاغل خانگی در همه ی دنیا بخش عمده ای از درآمد خانوارها را تامین می‌کنند ولی متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم آگاهی خانواده ها، میزان زیادی از نیروی کار و فضای مفید موجود در منازل بویژه در روستاها هدر می رود.
مدیر کل امور بانوانو خانواده استانداری و رئیس کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان اظهار امیدواری کرد که با توسعه مشاغل خانگی روند حرکت کشور به سوی توسعه شتاب بیشتری بگیرد و بانوان در این حرکت نقش عمده تری را ایفا نمایند.

 

نمایشگاه «زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» در گرگان برگزار می شود

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 868
  • کد خبر : 41669