عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان با بدست آوردن اطلاعات روز از خانواده در برابر آسیب ها محافظت نمایند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :

زنان با بدست آوردن اطلاعات روز از خانواده در برابر آسیب ها محافظت نمایند

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری گلستان گفت: زنان باید مهارت حضور در عرصه های اجتماعی و اقتصادی را همراه باالویت بخشیدن به خانواده بدست آورند و با بدست آوردن اطلاعات روز از خانواده در برابر آسیب ها محافظت نمایند.

فائزه عبداللهی درنشست کارگروه امور بانوان شهرستان ترکمن با موضوع "سبک زندگی اسلامی" افزود :خانواده به عنوان عنصر مهم در ساختار شخصیت انسانی ایفای نقش می کند اما در دوران معاصر دچار تفرقه و جدایی شده است که عوامل زیادی در این خصوص تاثیر گذار هستند شاید یکی از مهمترین آنها سستی و ضعف نظام تربیتی نوین است که به تربیت دینی توجه نداشته است بلکه به سمت مادیات محض سوق یافته است.

وی تاکید کرد : از نظر اسلام تکامل و پیشرفت خانواده , معیار برای پیشرفت امت به سوی تعالیم حیات بخش اسلامی است اما در محدوده اخلاق که پیشرفت و تکامل انسانها را رقم می زند باید مادران از توجه و محبت به خانواده غافل نشوند و با حاکمیت بر دلها آنها را هدایت کنند و از آموزش در دوران کودکی غافل نشوند.

ایشان با اشاره به آموزش مهارت های زندگی به فرندان از طریق مادران به عنوان یک نهاد غیر رسمی گفت: مادران باید با کمک ابزار پیدا و پنهان این مسئولیت را انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان بیان داشت : هدف از تاثیر گذاری خانواده در آموزش اعضای خانواده , تربیت افرادی توانا با اعتماد به نفس و با تقواست و رسالت خانواده عینی کردن اعتقاد به خداوند است و زنان باید مهارت حضور در عرصه های اجتماعی و اقتصادی را همراه با الویت بخشیدن به خانواده بدست آورندو با بدست آوردن اطلاعات روز از خانواده در برابر آسیب ها محافظت نمایند .

شایان ذکر است : نشست کارگروه امور بانوان شهرستان ترکمن با موضوع "سبک زندگی اسلامی" با حضور فائزه عبداللهی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان , دکترفاطمه منتظری عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی ومرجان نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن و زنان فرهیخته شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1099
  • کد خبر : 4347