عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل ازبانوان شاغل اداره کل راه آهن منطقه ای شمال شرق 2 با حضور مدیرکل امور بانوان گلستان

به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا برگزار شد :

تجلیل ازبانوان شاغل اداره کل راه آهن منطقه ای شمال شرق 2 با حضور مدیرکل امور بانوان گلستان

 

تجلیل ازبانوان شاغل اداره کل راه آهن منطقه ای شمال شرق 2 با حضور مدیرکل امور بانوان گلستان

به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر و ادای احترام به مقام شامخ شهدااز سوی اداره کل راه آهن منطقه ای شمال شرق 2 مراسم تجلیل از بانوان شاغل آن مجموعه با حضورغفاری توران مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و قربانی مدیر کل راه آهن برگزار شد .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان فضائل آن حضرت پرداخت.

کلثوم غفار ی توران در ادامه گفت :ا هداف از آفرینش انسان بسیار متفاوت است و یکی از آنها معرفت وکمال طلبی است . داشتن یک بینش صحیح از هستی و آفرینش مارا به کمال می رساند .

وی افزود : انسان شبیه ترین موجود به خداوند است و زن در عشق ورزیدن ، محبت و رأفت به خداوند شبیه تر است و بقای نسل به زن وابسته تر است . زن مظهر زندگی و مظهر حیات است .

غفاری اضافه کرد : سر چشمه زندگی از زن و مرد نشأت می گیرد زن و مرد در ویژگی های خلقت تفاوت هایی دارند که نشانه برتری آنها نیست گاهی اوقات عدم آگاهی از تفاوت های ذاتی و خصلت های زن و مرد باعث اختلافات خانوادگی می شود که لازم است به این نکات توجه شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستانیاد آور شد : ضروری است آگاه به اطلاعات و داده ها ی متناسب با دنیای امروز باشیم وگرنه در تربیت فرزندان ومسائل زندگی دچار مشکل می شویم

غفاری با اشاره به این نکته که 60 در صد فارغ التحصیلان ما بانوان هستند ولی3 در صد پست های مدیریتی را زنان دارند خاطر نشان کرد : در واگذاری مسئولیت ها باید شایسته سالاری در نظر گرفته شود ازطرفی مرد ها باید دیدگاه مرد سالارانه را کنار بگذارند و بین زن و مرد تبعیض قائل نشوند . و از طرف دیگر زنان نیز باید برای اثبات شایستگی شان با حفظ اصول شرع و دین و حفظ تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند .

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 679
  • کد خبر : 43652