عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل بانوان گلستان با بانوی شاخص رزمنده و ایثار گر و امداد رسان 8 سال دفاع مقدس

به مناسبت فرا رسید" سوم خردادروز فتح خرمشهر" انجام شد :

دیدار مدیر کل بانوان گلستان با بانوی شاخص رزمنده و ایثار گر و امداد رسان 8 سال دفاع مقدس

 

به مناسبت فرا رسید روز سوم خرداد روز فتح خرمشهر"روز مقاومت ، ایثارو پیروزی" مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با خانم خدیجه خراسانی به عنوان بانوی شاخص رزمنده و ایثار گرو امداد رسان 8 سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 

کلثوم غفاری توران دراین دیدار ضمن بیان اینکه بانوان در دوران 8 سال دفاع مقدس ، آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری و اسطوره‌های شهادت و شهامت بودند گفت : خانم خراسانی با تمام وجود برای کمک به رزمندگان دوران دفاع مقدس تلاش کرد و با سازماندهی ستادهای حمایتهای مردمی از رزمندگان در طول دفاع مقدس هدایای مردمی و محموله های تدارکاتی و مورد نیاز رزمندگان را از سراسر استان جمع آوری و ارسال می کرد.

وی افزود : تشویق و ترغیب بانوان به حضور در جبهه های جنگ ، ساماندهی بانوان اعزامی و سرکشی از مناطق خط مقدم جبهه نشان از شجاعت و ایثار و فداکاری وی دارد.

مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری همچنین خطاب به مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گفت : ثبت و ضبط خاطرات خانم خراسانی و اسناد و مدارکی که از اعزام بانوان و کمکها و هدایای مردمی به جبهه ها دارد در قالب یک مستند تلویزیونی لازم و ضروری است .

غفاری همچنین پیشنهاد کرد مراسم بزرگداشت و تجلیل از این بانوی رزمنده در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شود .

وی افزود : شاید در دوران جنگ تحمیلی اگر ستادهای مردمی که از رزمندگان حمایت و پشتیبانی می کردند، نبود سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.

شایان ذکر است : در این دیدار که با همراهی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام شد خانم خراسانی خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بویژه سوم خرداد و فتح خرمشهر بیان نمود.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات خانم خراسانی تقدیر و تشکرشد.


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2001
  • کد خبر : 45763