عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایشگاه تولیدات خانگی در گلستان برپا می شود

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان در جلسه گروه کاری اشتغال مطرح کرد

نمایشگاه تولیدات خانگی در گلستان برپا می شود

نمایشگاه تولیدات خانگی در گلستان برپا می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: نمایشگاه تولیدات خانگی از 3 تا 7 تیرماه در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان برگزار می شود.

کلثوم غفاری توران در جلسه گروه کاری اشتغال با موضوع برپایی نمایشگاه توانمندیهای زنان با اشاره به اینکه اهمیت مشاغل خانگی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای رسیدن به توسعه پایدار حمایت از مشاغل خانگی و توسعه آن است.

وی با بیان اینکه نقش زنان در بحث توسعه ی مشاغل خانگی پر رنگ و تاثیر گذار است، افزود: زنان می توانند در کنار رسیدگی به امورات منزل، دست به تولید و اشتغال بزنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: تولیدات خانگی بدلیل هزینه تمام شده کمتر و صرفه جویی در وقت، مقون به صرفه هستند و تمامی اعضای خانواده نیز می توانند خصوصا در اوقات فراغت کمک کنند .

غفاری با اشاره به اینکه نمایشگاه تولیدات خانگی از 3 تیرماه به مدت پنج روز برگزار می شود، گفت: در راستای حمایت از تولیدات خانگی بویژه بانوان تولید کنندگانی که از سوی دفتر بانوان استانداری به شرکت نمایشگاه های بین المللی استان معرفی شوند تنها یک سوم هزینه غرفه را پرداخت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم 100 غرفه در این نمایشگاه مربوط به تولیدات و مشاغل خانگی باشد .

امروز جلسه ای با حضور کارشناسان اشتغال دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه اشتغال و کارآفرینی در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار و در خصوص برگزاری نمایشگاه تولیدات خانگی بحث و تبادل نظر شد.

نمایشگاه تولیدات خانگی در گلستان برپا می شود


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1555
  • کد خبر : 46228