عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی برگزار شد

از سوی دفتر امور بانوان استانداری گلستان؛

کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی برگزار شد

کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی، دوم تیر ماه از سوی دفتر امور بانوان استانداری گلستان؛ در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی گفت: طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی یک طرح ملی است که از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان ها ابلاغ شده است.

کلثوم غفاری توران افزود: این طرح دو مرحله دارد ابتدا تسهیلگران (نمایندگان تشکل های غیردولتی) در مرکز استان طی 5 روز آموزش می بینند و سپس این کار گاهها درجوامع محلی در مناطق حاشیه ای اجرا می شود.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی ازدوم تیر ماه با حضور 20 نفر از 12 تشکل غیردولتی استان(تسهیل گران سطح 2) در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شده است و مجموعاً36 ساعت آموزش کارگاهی را در برمی گیرد .

غفاری " توان افزایی و توسعه ظرفیت های جامعه مدنی " ، تاب آوری اجتماعی ، استرس و اثرات آن بر سیستم، ویژگی های سیستم های شبکه ای و نقشه راه برای ارتقای تاب آوری را از سرفصل های این کارگاه آموزشی برشمرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان یاد آور شد : این طرح امسال در مناطق آسیب پذیر شهرستان گرگان، گنبد، آق قلا، علی آباد، کردکوی، بندرترکمن و رامیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیزاین طرح با حضور 19 تشکل غیردولتی در 14 شهرستان برگزار شد و امسال هم به خاطر استقبال مخاطبین از سوی معاونت امور زنان و خانواده ابلاغ و تکرار شده است.

 

 

 

کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1048
  • کد خبر : 46859