عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش فرهنگی ورزشی " زن ، پوشش ، ورزش و نشاط"

از سوی دفتر بانوان استانداری گلستان و معاونت زنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد:

همایش فرهنگی ورزشی " زن ، پوشش ، ورزش و نشاط"

به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت و روز ملی دختران همایش فرهنگی ورزشی " زن ، پوشش ، ورزش و نشاط" از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و معاونت زنان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید .

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب هدف از برگزاری این همایش را تاکید بر ضرورت ایجاد فضای شادابی ، سلامت و نشاط برای دختران اعلام کرد و گفت : زنان و دختران ما نشان داده اند که در تمامی عرصه های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی به بهترین شکل و سالم ترین وضع فعالیت می کنند .

کلثوم غفاری توران افزود : یکی از عرصه های درخشش بانوان ما عرصه های ورزشی است که امروز بیشترین حضار این همایش هیات های ورزشهای رزمی بانوان هستند که با رعایت حجاب اسلامی و تکیه بر موازین شرع مقدس اسلام در رشته های مختلف فعالیت می کنند .

غفاری ضمن تشکر از پدران و مادرانی که دختران خود را در راه فعالیت های سالم و مفید حمایت می کنند گفت : پر شدن اوقات فراغت جوانان با ورزش و فعالیت های سازنده افتخار بزرگی است که از بسیاری از آسیبها ی اجتماعی پیشگیری می کند .

گفتنی است : همایش فرهنگی ورزشی " زن ، پوشش ، ورزش و نشاط" با سخنرانی سمانه شهری نژاد مولف کتاب" تاریخ پوشاک استان گلستان – اقوام و فرهنگ عامه " با موضوع « سیر و تحول لباس و پوشش در فرهنگ ایرانی و اسلامی» در سالن آزادی ورزشگاه آزدی گرگان برگزار شد .

 

 

 

 

 


 


 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 645
  • کد خبر : 47936