عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنجمین جلسه شورای فنی استان گلستان برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان؛

پنجمین جلسه شورای فنی استان گلستان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فنی استان گلستان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فنی استان باحضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مهندس پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر  اعضاء کمیته در سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری با محوریت بررسی موضوع افزایش قیمت مصالح در پروژ های عمرانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد کارگروه آموزش و ترویج ضوابط نظام فنی و اجرایی شورا برگزار شد.

 

 در این جلسه مهندس غراوی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های جاری، گفت: با توجه به جایگاه شورای فنی در پیشبرد وضعیت پروژه های عمرانی استان، این شورا می تواند بر پروژه های ملی که در سطح استان در حال اجراست، نظارت عالیه داشته و نتایج و گزارش های نظارتی خود را به مراجع ذیربط و سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه نماید.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با همکاری پیمانکاران و کارفرمایان اجازه ندهیم پروژه های عمرانی استان تعطیل شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: سعی داریم بر اساس تعامل با پیمانکاران و کارفرمایان هیچ پروژه ای مشمول ماده 46 و 48 نشود و از تعطیلی پروژه ها جلوگیری کنیم.

 پیشقدم تصریح کرد: در ستاد تنظیم بازار استان کارگروهی جهت قیمت مصالح ساختمانی در نظر گرفته شد و وظیفه آن تهیه لیست پیمانکارانی است که نیاز به سیمان و فولاد دارند و آنان را به کارخانه معرفی نمایند.

وی افزود: موافقت نامه ها در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و کمیته برنامه ریزی شهرستان ها از هفته آینده جمع بندی نهایی را صورت می دهد تا مشخص شود چه پروژه هایی به موافقت نامه نیاز دارند.

وی یادآور شد: از 15 شهریور ماه سیکل موافقت نامه ها اجرایی می شود و همه می توانند به مبادله موافقت نامه اقدام کنند.

همچنین در این جلسه موضوع افزیش قیمت مصالح در پروژ های عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد کارگروه آموزش و ترویج ظوابط نظام فنی و اجرایی شورا ارائه و مورد بحث و تبادل نظر واقع شد.

پنجمین جلسه شورای فنی استان گلستان برگزار شد

 

پنجمین جلسه شورای فنی استان گلستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 729
  • کد خبر : 48875