عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هيچ مركزي براي ثبت‏ نام يارانه نبايد بيش از 3500 تومان از مردم دريافت كند

معاون برنامه ‏ريزي استانداری گلستان:

هيچ مركزي براي ثبت‏ نام يارانه نبايد بيش از 3500 تومان از مردم دريافت كند

هيچ مركزي براي ثبت‏ نام يارانه نبايد بيش از 3500 تومان از مردم دريافت كند

علی مرگدری گفت: مراكز خصوصي نظير كافي‏نت ها و غيره كه در آنها ثبت نام يارانه انجام مي گيرد در هيچ نقطه اي از استان نبايد بيش از مبلغ 3 هزار و 500 تومان از مردم دريافت كنند.

"علي مرگدري" در جلسه ستاد ساماندهي يارانه در استان گلستان افزود: مردم نيز در صورت بروز اين تخلف موضوع را سريعا به فرمانداري‎هاي محل زندگي خود اطلاع دهند تا به سرعت رسيدگي شود. 

وي بيان داشت: افرادي كه مي‎خواهند نام‎نويسي كنند نياز است كد ملي، كد پستي، شماره حساب دريافت يارانه و شماره همراه خود را حتما به همراه خود داشته باشند چون زماني كه كار ثبت‎نام به اتمام مي‎رسد يك كد 4 رقمي به آنها پيامك مي‎شود.
قائم مقام ستاد ساماندهي يارانه‎ها در استان گلستان خاطر نشان كرد: خواسته جدي ما اين است كه مردم بر اساس ترتيب اعلامي بر اساس شماره ملي در همان روز تعيين شده به مراكز ثبت نام و پايگاه اينترنتي refahi.ir مراجعه كنند و خارج از آن هم خودشان را اذيت نكنند و هم به سيستم فشار نياورند.
وي ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر تمام واحدهاي مربوط به موضوع ثبت‎نام فعال هستند و هيچ مشكل خاصي در روند اجراي ثبت‎نام در استان گلستان وجود ندارد.
مرگدري با بيان اينكه آمار دقيقي از ثبت نام شدگان تا اين لحظه در استان گلستان وجود ندارد، اظهار داشت: دليل اينكه آمار دقيقي از ثبت نام شدگان در اختيار نداريم اين است كه مردم بصورت عمده از طريق اينترنت شخصي ثبت‎نام مي‎كنند و ما هم فعلا جايي را در استان نداريم كه اين موضوع رصد و جمع‎بندي شود.
وي در خصوص تخلف هاي صورت گرفته در اين حوزه گفت: تخلف فقط در موضوع قيمت دريافتي و همچنين از طريق قرار دادن برگه كپي فرم ثبت نام وجود داشت كه خوشبختانه ظرف ديروز و امروز اين مسأله مديريت شد و گزارش تخلفي در اين خصوص نداشتيم و متخلفان نيز تعداد اندكي بودند كه از اين فرصت سوء استفاده مي‎كردند كه موضوع رسيدگي و برطرف شد. 
معاون برنامه ريزي استاندار با اشاره به كساني كه در كارثبت نام هدفمندي يارانه‌ها تخلفي مي‌كنند گفت: از مسئولاني كه وظيفه نظارت را برعهده دارند مي‌خواهم با همه كساني كه در اين حوزه عدول مي كنند برخورد جدي داشته باشند زيرا اگر از كنار چنين تخلفاتي ساده بگذريم و درست و منطقي برخورد نكنيم در نهايت مردم ضرر مي كنند كه راضي به آن نيستيم.
وي با اشاره به آمار خانوارها به تفكيك شماره سمت راست كد ملي آنها اظهار داشت: در روز 21 فروردين ماه با توجه به اين كه تعداد بسيار زيادي از خانوارها را به خود اختصاص مي‌داد بيشترين حجم كار را داشتيم كه با كمترين مشكلات به پايان رسيد.
مرگدري در خصوص افرادي كه در تاريخ مشخص شده بر اساس آخرين رقم شماره كد ملي خود موفق به ثبت نام نشده اند گفت: مردم نگران اين موضوع نباشند زيرا دو روز 30 و 31 فروردين ماه سال جاري براي اين منظور پيش‎بيني شده و افرادي كه به هر دليلي موفق به ثبت‎نام نشده‎اند در اين دو روز مي‎توانند ثبت‎نام خودشان را انجام دهند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: حدود يك هزار مركز و در هر مركز چند سرور فعال در استان گلستان بصورت 24 ساعته كار ثبت نام از متقاضيان دريافت يارانه نقدي را انجام مي دهند و اين مراكز حتي در روز جمعه نيز فعال مي باشند و نگراني از اين بابت وجود ندارد.


تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 2054
  • کد خبر : 494

تست تست

1)ت1 - 2 (100%)
100%
2)ت2 - 0 (0%)
0%
3)ت3 - 0 (0%)
0%
4)ت4 - 0 (0%)
0%