عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه مسئولان به جشنواره نماز نگاه ویژه ای داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

همه مسئولان به جشنواره نماز نگاه ویژه ای داشته باشند

همه مسئولان به جشنواره نماز نگاه ویژه ای داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه مسئولان استان باید به جشنواره نماز نگاه ویژه ای داشته باشند و به دلیل اهمیت آن، مباحث کمبود بودجه و اعتبارات را کنار بگذارند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه هماهنگی جشنواره کشوری اقامه نماز که با حضور معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون جلسات متعددی جهت برگزاری هر چه بهتر جشنواره فرهنگی، دینی و هنری نماز برگزار نموده ایم و در حال حاضر این آمادگی در استان وجود دارد تا این جشنواره کشوری را به شکل مطلوب میزبانی نماییم.

وی با تأکید بر استفاده از تجربیات استانهایی که تا کنون میزبان جشنواره نماز بوده اند، افزود: گلستان چهارمین استان میزبان جشنواره کشوری نماز می باشد و از ابتدای سال تا کنون، میزبان بیش از 70 برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در داخل استان بوده ایم که کنگره شعر اهل بیت (ع) یکی از شاخص ترین این برنامه ها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت خوبی برای انجام فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در استان وجود دارد و در سایه وحدت و همدلی که بین مردم  شریف گلستان وجود دارد، این استان همواره میزبان خوبی برای آیین ها و جشنواره های مختلف کشوری بوده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری همواره مقدم بر درمان است، گفت: نماز کلید ارتباط انسان با خداست و زمانیکه انسان با معبود خود در ارتباط باشد، از آسیبهای اجتماعی در امان خواهد بود.

طهماسبی افزود: امروز جامعه در تیررس هجمه های فرهنگی دشمنان و موجی از آسیبهای اجتماعی قرار گرفته که اگر خواهان جامعه ای سالم و پرنشاط هستیم باید فعالیتهای فرهنگی و مذهبی را گسترش دهیم و از ظرفیت مناسبتهای ملی و دینی به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید روی کار آمده تا امید را به جامعه بازگرداند و در این راه تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مردم را راضی و خشنود سازیم.

در ادامه جلسه معاون فرهنگی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه باید روی بعد محتوایی و علمی جشنواره تمرکز داشته باشیم، گفت: استفاده از قالبهای هنری و بهره گیری از زبان زیبای هنر می تواند نقش پررنگی در اثرگزاری هر چه بیشتر جشنواره نماز داشته باشد.

"حجت السلام عبداللهی" با بیان اینکه نماز شاه بیت غزل فرهنگی کشور است، ادامه داد: برای جشنواره نماز باید موجی ایجاد کنیم که تنها به اطلاع رسانی محیطی خلاصه نشود بلکه نیاز به یک موج مصاحبه ای محتوایی با موضوع جشنواره نماز با مسئولین و چهره های اثرگذار استان داریم که ان شاالله با همت صدا و سیمای گلستان محقق خواهد شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .