عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفیت ها و چالش های گلستان در زمینه تولید علم بررسی می شود


ظرفیت ها و چالش های گلستان در زمینه تولید علم بررسی می شود

ظرفیت ها و چالش های گلستان در زمینه تولید علم بررسی می شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گلستان را در زمینه تولید علم، فناوری و آموزش یکی از مزیت های کشور توصیف و بررسی ظرفیت ها و چالش های استان در این زمینه را از اهداف سفر خود به این استان اعلام کرد.

محمدرضا عارف روز چهارشنبه 14 شهریور در بدو ورود به گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این سفر در جریان پیشرفت ها و اتفاقات خوبی که در مساله آموزش، تولید علم و فناوری در گلستان افتاده قرار می گیریم و تلاش داریم چالش ها و مشکلات استان در این زمینه ها را با همکاری نمایندگان استان و مسئولان جمع بندی و موارد مورد نیاز را پیگیری کنیم.
وی دیدار با مردم استان را ازدیگر اهداف سفرش به گلستان عنوان کرد و اظهار داشت: مردم این نقطه از ایران اسلامی همیشه در همه صحنه ها حضوری جدی داشتند و نماد وحدت و انسجام در کشور هستند.
وی افزود: استان گلستان، یک ایران کوچک محسوب می شود و از نظر همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب نیز وجود همبستگی و وحدت در بین مردم از نمونه های مثال زدنی در کشور است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: با توجه به مزیت های گلستان در زمینه تولید علم، فناوری و آموزش، این استان نیازمند توجه خاص در این زمینه است.

 



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .