عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکل آبرسانی ماسان کوب گنبدکاووس حل خواهد شد


مشکل آبرسانی ماسان کوب گنبدکاووس حل خواهد شد

مشکل آبرسانی ماسان کوب گنبدکاووس حل خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی  استانداری گلستان گفت: روستای ماسان کوب گنبدکاووس از وضعیت خوبی در حوزه آب و جاده برخوردار نیست و در تلاشیم تا مشکل آبرسانی به این روستا را حل کنیم.
میر محمد غراوی در جلسه بررسی مشکلات حوزه شهرستان گنبدکاووس در داشلی برون اظهار داشت: با بازدیدهای صورت گرفته امکان آبرسانی از حوزه گنبدکاووس به روستای ماسان کوب امکان پذیر نیست و باید آبرسانی از حوزه کلاله انجام شود،البته این آبرسانی تا 5 کیلومتری این روستا خواهد بود.
وی افزود: مسیر کلاله به روستای ماسان کوب باید هموار شود و اگر نیاز به همکاری است،  کمک خواهیم کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تصریح کرد: برخی از مردم نوار مرزی مشکلاتی با منابع طبیعی دارند و با جلساتی که با وزیر جهاد و مسئولان ارشد برگزار شد، قرار شد به توافقاتی برسند و امید داریم این مشکلات تا 2 هفته آینده حل شود.
وی یادآور شد: 2 شرکت تعاونی مرزنشینان در داشلی برون تقاضای ایجاد طرح بوم گردی، اقامتی را دارند و بنیاد مستضعفان اعلام همکاری و آمادگی کرده و بنا داریم با همکاری بنیاد مستضعفان و منابع طبیعی و معوض اراضی مورد نظر برای ایجاد این بوم گردی، بتوانیم فرصت شغلی خوبی در منطقه ایجاد کنیم.
غراوی تاکید کرد: از دیگر مسائلی که در این جلسه مطرح و پی گیری شد شانه خاکی سه راهی داشلی برون است که به علت نا همسطح بودن باعث وارگونی خودروهای عبوری می شود.
وی ادامه داد: قرار شد با همیاری دهیاری ها و راه و شهرسازی این شانه سازی با جاده همسطح شود و اگر نیاز به مصالح باشد از طرف استانداری کمک و حمایت خواهد شد.

مشکل آبرسانی ماسان کوب گنبدکاووس حل خواهد شد

 

مشکل آبرسانی ماسان کوب گنبدکاووس حل خواهد شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 842
  • کد خبر : 50919