عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان تشکیل شد

باحضور معاون برنامه ریزی استاندار:

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان تشکیل شد

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان تشکیل شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مرگدری معاون استاندار گلستان و محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش گلستان تشکیل شد.

 "علی مرگدری"  ضمن تبریک هفته شورا ، به فرمانداران شهرستان های استان جهت مشارکت در امر تعلیم و تربیت و استفاده از تمام ظرفیت های دستگاه های تابعه در یاری رساندن به امر تعلیم و تربیت تاکید نمود.

وی در ادامه با استناد به مصوبه جلسه هشتم شورای آموزش و پرورش در خصوص شهریه اتباع بیگانه در مدارس گفت: شهریه دوره های مختلف میانگین گرفته شد و با نظر مدیرآموزشگاه 20% تخفیف در برای خانواده هایی که استطاعت مالی ندارند درنظر گرفته شده که به صورت اقساط توسط ولی دانش آموز پرداخت خواهد شد.

مرگدری در ادامه با اشاره به بند3ماده 13قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: همه ما عضوء خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش هستیم و باید بدانیم قانون شورای آموزش و پرورش  یکی از مترقی ترین قوانین کشور در خصوص تعلیم و تربیت به شمار می رود و بهانه ای برای سهیم شدن همه در امر توحیدی تعلیم و تربیت است.

وی در خصوص این قانون افزود: احصاء مواد تفکیکی پنجگانه بند 3 ماده 13 قانون شوراها شامل پروانه ساختمانی، تفکیک زمین ها،پذیره، نوسازی و همچنین ماده 16 که شامل عوارض واحدهای تجاری است. 


هیچ دانش آموزاتباع خارجه به علت ندادن شهریه از تحصیل محروم نشده است

 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان  هم در این جلسه ضمن تبریک هفته شوراها، این هفته را زمینه ای برای فراهم نمودن زمینه مشارکت عوامل موثردر تعلیم و تربیت و برانگیختن حس مسولیت در خصوص فرزندان ایران و آینده سازان میهن نام برد.

محمدرضا وطنی افزود: درآمد پیش بینی شده از محل 5درصد عوارض شهرداری تا پایان آذرماه 93 حدود یک میلیارد تومان شده است.

وی همچنین در خصوص ثبت نام اتباع خارجه درمدارس تاکیدکرد: هیچ دانش آموزاتباع خارجه به علت ندادن شهریه از تحصیل محروم نشده و مساعدت های لازم جهت معافیت و تخفیف و تقسیط در راستای بخشنامه وزارت متبوع انجام گردیده است.

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان تشکیل شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .