عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهر های استان برگزار شد


دومین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهر های استان برگزار شد

دومین نشست مجمع مشورتی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر شهری استانداری ، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و معاون امور اداری استانداری به میزبانی شورای اسلامی شهر آق قلا برگزار شد.

مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری خاطر نشان کرد: به دنبال تشکیل NGO برای بانوان که یکی از سیاست های دولت یازدهم نیز می باشد هستیم.

"عبدالرضا چراغعلی" در خصوص اهداف تشکیل این نشست گفت : ما معتقدیم نقش و جایگاه بانوان در اداره امور شهرها باید بسیار پررنگ تر از وضع موجود باشد. به همین دلیل برگزاری اینگونه جلسات را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه بیان داشت: بانوان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند همانطوریکه مستحضرید بانوان 50٪ جمعیت جلامعه را تشکیل می دهند و امروز همه ما باید جهت حضور این بانوان زمینه را فراهم نمائیم وجهت حضور هم خود خانمها باید تلاش نمایند و خودشان را قبول داشته باشند .

وی افزود : متاسفانه تاکنون بانوان سهم عادلانه ای از حضور در شوراها و نقش آفرینی برای اداره شهرها ایفا نداشته اند به همین منظور و با برگزاری این جلسات درصدد ارائه راه کارهای مناسب برای حل این مشکل هستیم.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 832
  • کد خبر : 5113