عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رؤسای دانشگاه‌ها، حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان بکار گیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

رؤسای دانشگاه‌ها، حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان بکار گیرند

رؤسای دانشگاه‌ها، حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان بکار گیرند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور، انتظار ما از رؤسا و مسئولین دانشگاهها این است که حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان، ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب، در آغاز سال تحصیلی جدید بکار گیرند.

"علی اصغر طهماسبی" در چهارمین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان در سال 97 تصریح کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانشگاهها می توانند با ایجاد زمینه‌هایی برای نقد و بررسی منصفانه وضعیت کنونی کشور و با شناخت دقیق و نگاه تخصصی به تقویت نقاط قوت و استمرار آنها کمک نمایند.

وی ادامه داد: البته در مورد برخی نقاط ضعف نیز بهترین مجموعه‌ای که می‌تواند راهکارهایی برای ترمیم و برون رفت از مشکلات در قالب پیشنهاد ارائه نماید، نهاد دانشگاه و جامعه دانشگاهی است.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان تصریح کرد: انتظار ما از دانشجویان عزیز گلستانی این است که از تمامی ظرفیتها جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به مهارتهای حرفه ای استفاده نمایند و به امید خدا در آینده ای نزدیک علم و دانش و مهارتشان را در راه توسعه و اعتلای استان گلستان و کشور بکار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمن با حرکت تروریستی 31 شهریور در اهواز نشان داد که با هر امکانی به دنبال انجام عملیات های از این دست در داخل کشور است و به واقع در چند جبهه و تحت عنوان جنگ ترکیبی، قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

طهماسبی خطاب به جریانهای سیاسی خاطرنشان کرد: کشور در یک برهه بسیار حساس و سرنوشت ساز قرار گرفته و الان زمان مناسبی برای تصویه حسابهای جناحی و سیاسی نیست.

وی در پایان تأکید کرد: در چنین شرایطی باید به مانند دوران دفاع مقدس، دست از بگو مگوهای سیاسی برداشته، با حفظ وحدت و یکپارچگی از این شرایط عبور کنیم.

 

رؤسای دانشگاه‌ها، حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان بکار گیرند

رؤسای دانشگاه‌ها، حداکثر توان خود را در جهت حمایت از دانشجویان بکار گیرند


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .