عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرسشگری و نشاط اجتماعی گمشده دانشگاه های ماست


پرسشگری و نشاط اجتماعی گمشده دانشگاه های ماست

پرسشگری و نشاط اجتماعی گمشده دانشگاه های ماست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران گرگان (مائده ) به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو حضور یافت گفت: پرسشگری و نشاط اجتماعی معقول از اولویت‌های است که باید در دانشگاهها رونق بیشتری داشته باشد.

عبدالرضا چراغعلی افزود: توجه به موسیقی فاخر ایرانی و نشاط اجتماعی با تکیه بر آموزه های دینی و اندیشه اسلامی می تواند پویایی در دانشگاهها را موجب شود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع دانشجو و دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان ما باید در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پویا باشند و حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آماده تعامل بیش از پیش با دانشگاههاست.

چراغعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو افزود: هرساله بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در تاریخ 16 آذر می تواند موجب رشد فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در بین دانشجویان و اساتید شود.

لازم بذکر است سرپرست حوزه سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری پس از حضور در بالای سن از گروه برگزار کننده موسیقی سنتی خواست باز هم به اجرای برنامه بپردازند که این پیشنهاد با استقبال و تشویق گسترده دانشجویان روبرو شد.

 

پرسشگری و نشاط اجتماعی گمشده دانشگاه های ماست

پرسشگری و نشاط اجتماعی گمشده دانشگاه های ماست



ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .