عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان:

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش چشمه ساران اظهار کرد: بدنه دولت در سطح ملی و استانی بشدت به توسعه اقتصادی روستا ها اعتقاد دارند و بر این باورند که اگر روستاییان درآمد پایدار داشته باشند، کمتر به سراغ دستگاه های دولتی می آیند.

به گزارش دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، مهندس قاسم سمیعی با بیان اینکه روستاییان همواره بالاترین سطح از مشارکت سیاسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند، گفت: امسال در برنامه های سی ششمین سالروز ایام ا... دهه فجر نیز ضمن افتتاح پروژه های عمرانی در برخی روستاها، شاهد جشن های فرهنگی و مردمی در تمامی روستا با محوریت مردم و مساجد خواهیم بود.

وی که در محل بخشداری چشمه ساران از توابع شهرستان آزادشهر سخن می گفت، تصریح کرد: امسال طرح های خوبی نظیر بیمه سلامت روستاییان با تعرفه 3 درصد، بیمه منازل روستاییان در برابر حوادث انجام شد و یقیناً در امور بیمه ای و سلامت باید کارهای بیشتری انجام شود.

مهندس سمیعی با اشاره به برخورد جدی و قاطع دادستانی جهت ساخت و سازهای غیر مجاز و بی ضابطه گفت: خوشبختانه دادستانی با این برخورد قاطع به یاری دهیاران و شوراها آمده تا در بافت روستا ساخت و ساز غیر مجاز صورت نگیرد و ساخت و سازهای خارج بافت نیز با پرونده سازی به کمیسیون ماده 99 خواهد رفت.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با تاکید بر اینکه شوراها و دهیاران باید به عنوان منتخب مردمی به فکر خدمت به آنان باشند، خاطر نشان کرد: صد و ده سوال در قابل طرح GIS جهت شناسایی روستاها ارائه شده که از دهیاران و شوراها می خواهیم با تکمیل این فرم ها جهت ایجاد نرم افزار شناسایی روستاها دفتر امور روستایی را یاری کنند.

همچنین در این جلسه  بخشدار چشمه ساران و برخی مسئولان دستگاه های مختلف شهرستان آزادشهر حضور داشتند که ضمن ارائه گزارشی از خدمات دستگاه های خود، با دهیاران پیرامون مسائل و مشکلات روستاها بحث و تبتدل نظر کردند.

گفتی است در ادامه این برنامه مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از برخی روستاهای این بخش بازدید کردند.

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

 

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

 

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

 

دولت به توسعه اقتصادی روستاها بشدت معتقد است

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : دهیار
  • بازدید : 1332
  • کد خبر : 5482