عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند


سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند

سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: سخنرانان افراطی، اجازه ورود به عرصه سیاسی استان گلستان را ندارند.

"عبدالرضا چراغعلی" در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور فرمانداران استان گلستان برگزار شد، 9 دی را یک رویداد بزرگ و تاریخی کشور عنوان کرد و افزود: باید از ورود سخنرانان افراطی به استان جلوگیری شود تا شاهد اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و جریانات سیاسی در استان نباشیم.

وی ادامه داد: اگر در روز 9 دی جرقه‌ای برای بر هم زدن آرامش مردم استان اتفاق بیفتد کارمان در دهه فجر سخت خواهد بود، باید تلاش کنیم آرامش استان حفظ شود زیرا نگاه نسل جوان به رفتارهای ماست.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه از فرمانداران استان خواست تا با تعامل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه برای بهتر برگزاری چله انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

چراغعلی اظهار کرد: پیرامون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حتما یک هسته، ستاد و اتاق فکری از افراد با اندیشه و انقلابیون دهه 50 در فرمانداریها شکل بگیرد و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد هم استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران از طرح‌های خلاقانه برای انتقال دستاوردهای انقلاب استقبال کنند و با همکاری ستاد اجرایی چله انقلاب اسلامی نسبت به برنامه‌ریزی پیرامون دو برنامه شاخص در سطح ملی، اهتمام داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بر لزوم شناسایی 40 مبارز قبل از انقلاب، 40 نفر از خیرین و 40 فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستانها و تجلیل از این افراد در دهه فجر تاکید کرد و از برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی و کارگاه‌های آموزشی خانواده، نشست‌های کتابخوانی و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی به مناسبت چله انقلاب اسلامی خبر داد.

چراغعلی بیان کرد: انتقال خاطرات و ارائه دستاوردهای نظام برای نسلی که انقلاب و جنگ را ندیده است باید با ابتکار و نوآوری بیان شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در پایان گفت: دشمنان از مدتها قبل می‌گفتند که انقلاب اسلامی نباید به چهل سالگی خود برسد، استنادات تاریخی هم در این راستا می‌آوردند اما تمام نشانه‌ها در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر جوهره‌ای انقلاب مردمی شکل گرفته و نشان از این دارد که ملت ایران پای آرمان‌های خود محکم ایستاده است و آرزوی استکبار جهانی در توقف انقلاب اسلامی به گور خواهد رفت.

سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند

سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند

سخنرانان افراطی اجازه ورود به عرصه سیاسی گلستان را ندارند


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .