عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی 12هزار مشترک روستایی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی

با افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح آبرسانی کردکوی انجام شد:

بهره مندی 12هزار مشترک روستایی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ابوذر پاسندی در آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی دهه فجر، اظهار کرد: در این مراسم مجتمع آبرسانی روستای بالاجاده و دنگلان افتتاح شد.
به گفته وی، با اجرای این طرح های آبرسانی 3556 خانوار از روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
پاسندی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح آبرسانی  12 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی هزینه اجرای این طرح آبرسانی را 16320 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای بهره برداری از طرح های کلنگ زنی 5700 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کردکوی اضافه کرد: اجرای بهسازی یک دهنه چشمه، خط انتقال به طول 1/3 کیلومتر، احداث 2باب مخزن ذخیره به حجم 1100 مترمکعب و حصارکشی و محوطه سازی، اجرای بخشی از شبکه توزیع آب به طول 5/2 کیلومتر و استانداردسازی و نصب انشعابات حجم اجرای عملیات طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی است.
وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را 32 روستا اعلام کرد و افزود: امور آب و فاضلاب روستایی کردکوی 10 هزار و 539 خانوار با جمعیت31هزار و 389 نفر را تحت پوشش دارد.
گفتنی است آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در سومین روز از دهه فجر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، فرماندار، مدیران و معاونین دستگاه های اجرایی برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .