عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه استانی پرداختن به آسیب های حوزه زنان را در اولویت قرار دهد

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان خواستار شد

رسانه استانی پرداختن به آسیب های حوزه زنان را در اولویت قرار دهد

سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای گلستان خواستار همکاری بیشتر رسانه در پرداختن به اولویت های حوزه زنان و خانواده شد.
الهه غیناقی با برشمردن آسیب های این حوزه،تصریح کرد: با توجه به نقش کلیدی رسانه در فرهنگ سازی،  پرداختن به آسیب های اجتماعی به ویژه پیامدهای آن ضروری به نظر می‌رسد.
غیناقی ضمن تأکید بر لزوم به روز رسانی اطلاعات و آمارها، استفاده از ظرفیت اتاق های فکر ششگانه دفتر بانوان و خانواده استانداری را در تحلیل اطلاعات و ارائه راهکار، مثبت ارزیابی کرد.
منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان با تشریح عملکرد صدا و سیما، وظیفه اصلی رسانه را پرداختن به مسائل حوزه خانواده دانست و خاطر نشان کرد: به تصویر کشیدن پیامدهای آسیب های اجتماعی باید به گونه ای هنرمندانه صورت گیرد که قبح شکنی در جامعه فراگیر نشود.
گفتنی است : سیمای مرکز گلستان به طور مستقل در نیمه اول سال1378 رسما به بهره برداری رسید. که هفته ای 3600دقیقه برنامه سازی داشته است. در 27 اسفند سال 1383 با افتتاح شبکه استانی ، سیمای مرکز با تولید و پخش روزانه 260 دقیقه برنامه فعالیت خود را به طور جدی آغاز نمود.

 



ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 610
  • کد خبر : 57038