عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر

معاون استاندار گلستان تاکید کرد:

موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر

موفقیت شهرداری گرگان در اقدامات موثر جذب گردشگر
 معاون استاندار گلستان گفت: شهرداری گرگان در اقدامات موثر در جذب گردشگر و ایجاد اماکن تفریحی بسیار موفق بوده و برنامه‌های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، میرمحمد غراوی در خصوص نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که با حضور شهرداری گرگان در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری گرگان در اقدامات موثر در جذب گردشگر و ایجاد اماکن تفریحی بسیار موفق بوده و برنامه‌های بسیار خوبی را در دست اجرا دارد.
وی ادامه داد: گرگان با جاذبه‌های طبیعی بسیار خوب از جمله ناهارخوران و پارک جنگلی النگدره می‌تواند پذیرای گردشگران بسیار زیادی باشد و شهرداری گرگان هم در این نمایشگاه به خوبی توانست ظرفیت‌های موجود در گرگان را به نمایش بگذارد که مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: شهرداری گرگان در معرفی جاذبه‌های گردشگری در کشور موفق بوده و دستاوردهای خوبی را هم در مدیریت شهری طی یک سال گذشته داشته است.
غراوی تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های شهرداری گرگان در این مدت مکانیزه کردن برخی اقدامات بوده که جای تقدیر دارد و از سوی دیگر اجرای طرح‌های توسعه‌ شهری و حمل و نقل همگانی و عمومی از جمله شهرهای موفق است.
وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده شهرداری گرگان در حوزه فضای سبز، اقدامات تفکیک زباله از مبدا و برنامه‌های موجود در این دو بخش بسیار ارزشمند است و می‌‌توان آینده خوبی را برای گرگان در این دو حوزه متصور بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: شهر گرگان از نظر سرانه فضای سبز نسبت به سایر شهرها عقب است و با توجه به اینکه پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران برابر استاندارهای موجود جز سرانه فضای سبز شهری محسوب نمی‌شود امیدوارم با اقدامات در دست اقدام شهرداری گرگان طی یک بازه زمانی پنج ستله سرانه فضای سبز گرگان به 10 متر افزایش یابد.
غراوی با تقدیر از اقدامات شهردار گرگان در استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر گرگان برای توسعه شهر گفت: خدمت شبانه‌روزی به مردم در هر سنگری ارزشمند است و امیدوارم همه ما بتوانیم در جایگاه مسوولیتی خود در راستای خدمت به مردم موفق باشیم.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .