عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش پررنگ تبلیغات شهری در اطلاع رسانی برنامه های ستاد دهه فجر به مردم

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

نقش پررنگ تبلیغات شهری در اطلاع رسانی برنامه های ستاد دهه فجر به مردم

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنهای ویژه ایام دهه فجر باید هر سال باشکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود، گفت : دهه فجر فرصت مناسبی است که دستگاه های اجرایی عملکرد های خود را در بخش های مختلف به اطلاع عموم مردم برسانند و کمیته تبلیغات و از جمله کمک شهرداریها می تواند نقش سازنده ای در این زمینه داشته باشد.

عبدالرضا چراغعلی تاکید کرد: ما وظیفه داریم با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، عملکرد ها و برنامه های ستاد دهه فجر را به طرق مختلف به اطلاع مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند گزارش و اطلاع رسانی نماییم.

رئیس کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری همچنین با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: برگزاری باشکوه جشنهای ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در راستای اهمیت انقلاب و شناساندن اهداف و آرمانهای آن به نسلهای جدید از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: به منظور فضاسازی مطلوب محیطی و تزئینات شهری در ایام الله دهه مبارک فجر ، طی مکاتبه هائی با کلیه شهرداران تابعه استان ، موارد لازمه اعلام و تاکید شده است.

عبدالرضا چراغعلی نصب پرچم جمهوری اسلامی ، زیباسازی و پاکسازی معابر و میادین ، پخش سرودهای انقلابی ، آذین بندی اماکن ، میادین و معابر عمومی ، نصب بنر در سطح شهر ، برگزاری مسابقات ورزشی ، نقاشی ، علمی ، همکاری لازم با ادارات مرتبط دهه فجر ، بهره گیری از شیوه های موثر و جذاب تبلیغی در راستای معرفی آرمان ها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، برگزاری نمایشگاه عکس دوران انقلاب ، نورافشانی ، آماده باش کامل نیروهای آتش نشانی در 22 بهمن از جمله مهترین این اقدامات دانست.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 840
  • کد خبر : 5828