عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح‎های پژوهشی باید واقعی و استان را به توسعه نزدیک کند

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان:

طرح‎های پژوهشی باید واقعی و استان را به توسعه نزدیک کند

طرح‎های پژوهشی باید واقعی و استان را به توسعه نزدیک کند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: طرح‎های پژوهشی باید واقعی و برطرف کننده نیازهای جامعه و استان را به توسعه نزدیک کند.
محمد حمیدی در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش استان گلستان اظهار کرد: این کارگروه به خاطر ماهیت علمی آن با دیگر کارگره‎های ذیل شورای برنامه‎ریزی استان متفاوت است.
وی تصریح کرد: کمیته تخصصی ذیل این کارگروه به ریاست دفتر برنامه‎ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و با حضور دستگاه‎هایی مانند سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان، دانشگاه
گلستان، پارک علم و فناوری و ... برای بررسی طرح‎های پژوهشی تشکیل شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: دستگاه‎های اجرایی استان تا پایان اردیبهشت مهلت دارند طرح‎های پیشنهادی خود را به دبیرخانه کارگروه تحویل دهند تا در کمیته تخصصی فوق بررسی شود.
حمیدی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان تا پایان اردیبهشت اعتبارات بخش پژوهشی دستگاه‎ها (سهم یک درصد) را به دبیرخانه کارگروه آموزش و پژوهش اعلام کند. 
وی خاطرنشان کرد: در خصوص نحوه پرداخت قرارداد مشاوران طرح‎های پژوهشی دستگاه‎های اجرایی استان، طی جلسه‎ای ناظران این طرح‎ها تا پایان تیرماه مهلت دارند میزان پیشرفت آن را تایید براساس آن مبالغ پرداخت شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: برای بررسی میزان پیشرفت کار طرح‎های پژوهشی، پیمانکاران طی جلسه‎ای به ارائه گزارش بپردازند.
حمیدی اظهار کرد: برای اثربخشی بیشتر جلسات کارگروه تمام اعضای جلسه طی نامه‎ای نماینده تام‎الاختیار خود را به دبیرخانه کارگروه معرفی کنند.
وی با بیان اینکه در جلسات آتی مختصری از طرح‎های پژوهشی ارائه شود، گفت: برگزاری کارگاه‎ها و یا طرح‎های پژوهشی با موضوع سیل تلاش شود که ضمن پرهیز از حرف‎های تکراری، علت اصلی وقوع سیل همچون تقویت آبخیزداری، ضرورت ایجاد سدهای جدید، لایروبی بستر رودخانه‎ها و افزایش دبی آب و ... به صورت کاملا علمی به بحث گذاشته شود.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: برگزاری چنین کارگاه‎ها و همایش‎های علمی جرقه‎های فکری در جامعه ایجاد خواهد کرد که با وجود حساسیت‎های موجود با رویکرد علمی به مدیریت سیلاب کمک می‎کند.
وی تاکید کرد: دوره‎های آموزشی باید سمت و سوی درست داده شود و هر چه به این بخش توجه شود خروجی کار کیفی‎تر و با توجه به نیازهای جامعه ملموس‎تر خواهد شد.

طرح‎های پژوهشی باید واقعی و استان را به توسعه نزدیک کند

 

طرح‎های پژوهشی باید واقعی و استان را به توسعه نزدیک کند


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : rajaee
  • بازدید : 526
  • کد خبر : 60901