عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احداث دو مدرسه در گرگان و گنبد کاووس از محل منابع ملی و کمک های بین المللی


احداث دو مدرسه در گرگان و گنبد کاووس از محل منابع ملی و کمک های بین المللی

احداث دو مدرسه در گرگان و گنبد کاووس از محل منابع ملی و کمک های بین المللی

 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری از احداث دو مدرسه در گرگان و گنبد کاووس از محل منابع ملی و کمک های بین المللی خبر داد.

"مهدی دهرویه" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان با اعلام این خبر گفت: با تلاشهای صورت گرفته و پیرو عقد تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت کشور، وزارت آموزش و پروش و کمیسیاریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهنگان مقرر شد که در سال جاری میلادی 2 مدرسه از محل منابع ملی و کمک های بین المللی در شهرستانهای گرگان و گنبد کاووس احداث شود.

وی تصریح کرد: همچنین رایزنی هایی از سال گذشته جهت احداث مدرسه در استان گلستان صورت گرفته بود که با توجه به سیل اخیر و با توجه به آسیب های وارده به مدارس، مقرر شد تا مدرسه ای در گنبد کاووس در راستای کاهش آسیب های ناشی از سیل و کمک به آموزش و پرورش استان به منظور تأمین و جبران کمبود کلاسهای آموزشی ایجاد گردد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری ادامه داد: به همین منظور جلسه بازگشایی پاکت پیشنهادی مناقصه احداث مدارس، صبح امروز با حضور نمایندگان دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان مشهد و تهران، نماینده وزارت آموزش و پرورش و نماینده اداره کل امور اتباع و مهاجرین استانداری در محل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

 

 

احداث دو مدرسه در گرگان و گنبد کاووس از محل منابع ملی و کمک های بین المللی

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : bafiagolestan
  • بازدید : 589
  • کد خبر : 63192