عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید سر زده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان


بازدید سر زده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان

بازدید سر زده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان

صبح روز ۲۹ تیرماه و به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی "عبدالرضا چراغعلی"معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به همراه "محمد حمیدی"فرماندار شهرستان گرگان و "علی برزمینی"مدیر کل اجتماعی فرهنگی استانداری گلستان از بیمارستان ۱۵۰تختخوابی تامین گرگان بازدید بعمل آوردند.
"عبدالرضا چراغعلی"در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان  درخصوص نحوه خدمت رسانی به بیماران در این بیمارستان با تعدادی از آنان گفتگو کرد. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، خدمات بیمارستان حکیم جرجانی به مراجعین علی الخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی را ارزنده دانست و گفت : سازمان تامین اجتماعی تلاشهای خوبی در راستای رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی این استان انجام  داده است و مسلما این کوشش ها سبب رشد و تعالی درمان استان خواهد شد.
حمیدی فرماندار شهرستان گرگان در این بازدید گفت:3300 مترمربع ازساختمان قدیمی بیمارستان حکیم جرجانی تامین اجتماعی گرگان برای ایجاد75تخت بیمارستانی جدیداماده میشود. وی با اشاره به میزان بالای مراجعین به این بیمارستان گفت: این تعداد از مراجعین گویای خدمات مناسب و ارزشمندی است که به بیماران ارائه می شود و افزایش این رضایتمندی نیازمند توجه بیشتر به مسایل و مشکلات مراجعین می باشد .
فرماندار گفت: خدمت رسانی به مراجعین در این بیمارستان مشهود و قابل توجه می باشد و هدف ما نیز از این مسولیت باید توجه به آنان و خدمت صادقانه باشد.
در این دیدار "دکتر سید امیر حسین وموسوی " رییس بیمارستان تامین اجتماعی گرگان گزارش مبصوتی از خدمات این بیمارستان به مردم و جامعه هدف بیان داشت. وی گفت: در این بیمارستان در کنار قشر عظیم خانواده تامین اجتماعی به سایرین نیز خدمات ارائه می گردد.

بازدید سر زده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان

 

 



تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .