عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بودجه سال 94 شهرداریهای استان درکمیته بودجه و درآمد شهرداریها بررسی شد

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری :

بودجه سال 94 شهرداریهای استان درکمیته بودجه و درآمد شهرداریها بررسی شد

بودجه سال 94 شهرداریهای استان درکمیته بودجه و درآمد شهرداریها بررسی شد

مدیرکل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری اعلام کرد: در راستای سیاستهای اجرایی تهیه و تنظیم بودجه شوراها و شهرداریها ، جلسات کمیته بودجه و درآمد شهرداریهای استان جهت بررسی بودجه و لوایح پیشنهادی سال 94 شهرداریها در دفتر امور شهری و شوراها مطابق برنامه زمانبندی شده در حال برگزاری است.

عبدالرضا چراغعلی گفت: در زمان تهیه و تنظیم بودجه شهرداریها و قبل از تائید بودجه توسط شورای اسلامی شهرها ، و بمنظور جلوگیری از انحرافات بودجه ای ، بودجه پیشنهادی کلیه شهرداریها به تفکیک هر شهر در کمیته بودجه و درآمد دفتر امور شهری و شوراها بررسی می شود.

وی افزود: در این جلسات ، لوایح عوارضی در بودجه سال 94 شهرداریها با حضور اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر – شهردار – مسئولین مالی و درآمدی و عمرانی و همچنین دیگر اعضای کمیته بودجه و درآمد شهرداریهای استان متشکل از کارشناسان حوزه مسائل مالی و درآمدی شهرداریها ، موارد به تفکیک بررسی و کارشناسی شده و ایرادات و نواقص توسط شهرداریها رفع و بودجه نهایی جهت تائید طی صورتجلسه ای به شورای اسلامی شهر و شهرداری و کمیته انطباق فرمانداری اعلام میگردد.

چراغعلی در خاتمه همچنین تاکید کرد: مسئولیت عدم تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی در مهلت مقرر قانونی بر عهده شورا و شهرداری است و شهرداریها و اعضای شوراهای اسلامی شهر نسبت به این موضوع توجه و اهتمام جدی داشته باشند.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2232
  • کد خبر : 6697