عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن کارگران به صلاح استان نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن کارگران به صلاح استان نیست

تعطیلی کارخانجات و بیکار شدن کارگران به صلاح استان نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی که باعث بیکار شدن کارگران می شود، آنهم در آستانه شب عید به صلاح استان نیست.

"علی اصغر طهماسبی" در آخرین جلسه کمیسیون کارگری استان در سال 94 بیان کرد: انتظار ما از بانکها و شرکتهای گاز، برق و آب استان این است که مسأله بدهی کارخانجات را به گونه ای مدیریت کنند که خدای نکرده باعث بیکاری کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی نگردد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه کارگری در آستانه شب عید به دلیل بدهی واحد تولیدی خود به بانکها و شرکتهای گاز، برق و آب با تعطیلی کارخانه، کار خود را از دست بدهد در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

رئیس کمیسیون کارگری استان گفت: ما به عنوان مسئولان استان در دولت تدبیر و امید، از طرفی به دنبال گرفتن طلب بانکها و سایر دستگاهها از واحدهای تولیدی هستیم و از طرفی هم نباید بگذاریم چرخه تولید در استان با وقفه مواجه شده و چراغ کارخانجات ما خاموش شود.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: می شود با مدیریت و پیشنهاد های خوب، فضایی را بوجود آوریم که کارخانجات بدهکار استان بتوانند در یک بازه زمانی تعیین شده، بدهی و معوقات خود را به بانکها و شرکتهای آب و برق و گاز پرداخت کنند و هیچ کارگری به دلیل بدهی کارخانه و تعطیلی واحدهای تولیدی ، شغل خود را از دست ندهد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .